Vraag

KLACHT

  • 25 August 2016
  • 8 reacties
  • 325 Bekeken

Ik wil een klacht melden, gezien ik deze niet kan mailen wil ik jullie nog één kans geven om mij een mail adres te bezorgen. Zo niet, zal ik de gehele uitleg hier op het forum zwieren, zodat iedereen het kan lezen.

Jullie keuze

u weet hoe u mij kan bereiken, heb eveneens op Facebook een bericht achtergelaten

Dit is dringend!

mvg
Danny

8 reacties

Proximus heeft wel een mailform mogelijkheid als je surft naar
https://proximus.be/contact en dan kiest voor "Mail Ons" (of wat naar beneden scrollen)
Je kan ook anders je verhaal doen in een privébericht aan het proximus team=>
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je kan natuurlijk altijd bellen naar support/klantendienst 0800 22 880 (7/7 tot 22u)
PS: volgens mij had je beter een bericht op twitter achtergelaten, daar wordt nog korten op de bal gespeeld.
Beste,

Er is inderdaad een mail ons, maar als je daar klacht kiest, moet je dit telefonisch melden. Dit heb ik geprobeerd, maar ze verstaan geen nederlands of willen het niet begrijpen.
Dus zocht iets via mail, naar een hoger niveau. Bent u van Proximus?
De enigste die officieel van Proximus zijn op het forum hebben onder hun naam de titel : "Proximus Support Medewerker" of "Proximus Communication Manager" staan en al de rest zijn forumleden die ondertussen proberen iemand verder te helpen op het forum met hun vragen of problemen in de mate van hun mogelijkheden.

Nu even terug op je vraag naar een e-mail adres waar je Prox kunt op bereiken dat is iets dat men hier al vele jaren lang aankaart, maar blijkbaar blijft prox bij twitter Facebook, forum, mailform, telefoon 0800 22 800 en
per post: Proximus residentiële klantendienst - Koning Albert II-laan 27-B - 1030 Brussel

Als je een ander onderwerp kiest kan je bv wel iets versturen via mailform, die is mss een truc die je kan toepassen !?
Zoals jullie wensen, hier de klacht:

In juni hebben wij enorm veel problemen met Proximus TV. Storingen, uitvallen TV enz. Onze lijnen worden getest en deze was uitstekend. Na aandringen mochten wij weer een nieuwe modem en digicorder nummer 5 komen afhalen. Nu werd ons een speciaal model beloofd, dit model bestond zelfs niet, toen we daar achter vraagde in de winkel! Om al onze ellende een beetje te verzachten kregen wij een maand gratis Proximus TV. Dit werd automatisch verrekend. Toen we na onze vakantie zagen dat dit nog steeds niet gebeurt was, belde wij terug naar de klantendienst. Zij vielen compleet uit de lucht en hadden geen recht op deze commercieel geste. Toen ik daar is goed van mijn oren heb gemaakt en ik de technische dienst er had bijgehaald werd dit wel goedgekeurd. Het zou verrekend worden! Wij betalen via dominiciering automatisch de facturen. Wij betalen netjes in Juni, Juli, Augustus. Nog steeds geen terugbetaling gezien. Omdat wij tijdens onze vakantie 3G verbruikt hebben, krijgen wij in augustus een tweede factuur van €44,16. Wij hebben dan nog steeds geen terugbetaling! Volgens klantendienst hebben wij wel terugbetaling gekregen, omdat op deze factuur staat -54,96 maar dit is natuurlijk het bedrag dat ik al reeds betaald heb in het begin van de maand. Er kan maar 1 factuur komen per maand met nu even die uitzondering van €44,16. Maar ik ga geen twee abonnementsgelden betalen in dezelfde maand, lijkt me absurd. Dus nog steeds geen tegemoetkoming gezien. Nu via de telefoon, konden ze deze moeilijke rekensom niet maken. Het heeft me 40min geduurd, verschillende keren in wacht, uiteindelijk begonnen ze nog onbeleefd te zijn, en dat stopt het voor mij! Ik eis nu mijn eerste tegemoetkoming op + een bijkomende tegemoetkoming, zo zullen ze het mischien snappen, dat wij HUN klanten zijn, en ze niks zijn zonder ons. Een woord is een woord, dus moeten ze dit maar nakomen ook!

Ik hou dit nauwlettend in de gaten, geen respons dan gaan we verder.......... tot gerechtigheid geschied!

mvg
Als ik u was dan stuurde ik een privé bericht naar Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
waar je ook eventueel je link naar je bovenstaande post kan meegeven namelijk:
=> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/klacht-35501?postid=555979
Juist gedaan, en ze hebben een case geopend!
Je mag niet als chat gesprek plaatsen, maar echt een bericht op hun site plaatsen, dit verschijnt niet maar wel bij hun!
Bij een privé bericht sturen naar Prox team, komt daar bij u een chat venster dan ? of bedoel je iets anders?
Heb ze allebei gedaan, privé bericht is via chat venster, maar geen respons. Als je het gewoon post op de pagina zelf, dan verschijnt het ter review bij hun, en dan respons binnen de 10min!

Reageer