Skip to main content
Werkt blijkbaar niet. VT4 willen opnemen en naar één kijken, maar dan wordt opname gestopt. Systeeminstellingen al onaktief gezet voor HD-TV, die hebben we toch niet.

Waarom werkt het dan niet?

Vermoedelijk heb je maar 1 stream ter beschikking. Heeft dit in het verleden wel gewerkt?

Indien je nog problemen hebt, programmeer dan je opnames als nPVR (planning - pas opnameduur aan naar 30d)

Pas geïnstalleerd dus nog nooit gewerkt.

nPVR zegt me niets, hoe? waar?

Als je een opname in de planning (via TV-gids) ingeeft, moet je in de planning gaan klijken (via PVR-knop op afstandsbediening), op de geplande opname gaan staan, dan verschijnt er onderaan de groene knop 'bewaartijd aanpassen'. Op groene knop drukken en opname verandert dan naar nPVR en er komt 30d achter te staan. Dat wil zeggen dat ze niet op de harde schnijf van je decoder zijn opgenomen, maar op de Belgacomserver 30 dagen beschikbaar blijven om te bekijken. de uitleg staat ook onder "blauwe knop" (eender welke zender) info. Het werkt zoals TV op aanvraag (pay per view) maar dan gratis

Beste Eddy Huyghe,

Zoals vermeld door Axs en Sinjoor 71 is de enige oplossing nPVR.

Wanneer uw lijnsnelheid niet hoog genoeg is om op te nemen op harde schijf, kan u best gebruik maken van deze functie.

Normaal bepaald de decoder automatisch of hij op nPVR moet opnemen, afhankelijk van het aantal streams (deze bepalen uw opnamemogelijkheden.).

Omdat dit bij u niet automatisch gebeurt, kan u mij best contacteren via privébericht met uw abonnementsnummer/klantennummer en eventueel gsm nummer.

Graag sta ik u verder bij wanneer u mij deze gegevens verstuurd.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer