Kenet/vrt+ in HD


Reputatie 7
Badge +2
Blijkbaar is Ketnet/vrt+ vanaf nu in HD in het aanbod opgenomen.

16 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Blijkbaar is Ketnet/vrt+ vanaf nu in HD in het aanbod opgenomen.
Klopt, die is te vinden op kanaal 38.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb die SD versie nu maar weg gedaan want wist niet eens of het in de basis of een boeket zat.
Reputatie 4
Badge +1
Komt op 1 Mei nog een Franse HD zender bij.
Reputatie 7
Badge +2
Welke Franse zender? arte HD is al lang beloofd. Is het deze?
Reputatie 4
Badge +1
Het is vanaf de 30 ste en dus nog wat langer wachten.. BFM TV of ao iets dat is een een nieuws zender denk ik.
Reputatie 4
Badge +1
Maar ik zal ze eens tellen als je wil hoeveel HD hier zit en je zal verschieten. maar je moet er dan natuurlijk wel iets voor over hebben en niet denken dat je alles in je schoot geworpen krijgt.
Ketnet HD daar kijk ik eigenlijk niet naar. Hopelijk komt snel ook npo 1,2,3 in HD en het beloofde viceland tv op 1/6 en de overschakeling naar de nte software voor de V4 decoders...
? Timm1983
Reputatie 5
Badge +3
Dag Timm, hier vind je alvast alle zenders terug, https://www.proximus.be/dam/jcr:1625395e-8ffe-4f90-a4b5-322c2aeae77f/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders.pdf.pdf Groetjes, Nicky
Reputatie 7
Badge +2
Het is vanaf de 30 ste en dus nog wat langer wachten.. BFM TV of ao iets dat is een een nieuws zender denk ik.
BFM TV verdwijnt uit het aanbod vanaf 30 mei.
Reputatie 4
Badge +1
Ketnet HD daar kijk ik eigenlijk niet naar. Hopelijk komt snel ook npo 1,2,3 in HD en het beloofde viceland tv op 1/6 en de overschakeling naar de nte software voor de V4 decoders...
? Timm1983

dat zou voor de zomer zijn dacht ik, maar die komt dit jaar al niet. Dus dat zal dan voor volgend jaar zijn.😢
Reputatie 7
Badge +1
Ketnet HD daar kijk ik eigenlijk niet naar. Hopelijk komt snel ook npo 1,2,3 in HD en het beloofde viceland tv op 1/6 en de overschakeling naar de nte software voor de V4 decoders...
? Timm1983

dat zou voor de zomer zijn dacht ik, maar die komt dit jaar al niet. Dus dat zal dan voor volgend jaar zijn.😢

Volgens het PX Team de NPO zenders in HD voor deze zomer 2017. Heb dit via een prive bericht als antwoord gekregen. Heb dit ook vermeld op dat forum item.
Reputatie 4
Badge +1
Maar er moet wel eerst een zomer komen vergeet dat niet. Ik ben meteoroloog en ik zeg je nu al dat er niet veel zomer zal komen; We krijgen in de tweede helft van julie wel zomerse temperaturen rond 25 graden en droog houden we het niet maar voorlopig zie ik in de verste verte geen hitte golven. Dus als je een reis plant weet je me te vinden.
Reputatie 7
Badge +1
Heb deze keer vertrouwen in PX dat dit klopt. En bedankt voor het aanbod. Ga dit jaar niet naar het buitenland. Woon aan de kust dus vakantie genoeg. Hitte golven hoeft voor mij ook niet maar een temperatuur rond 25 graden en droog zou ideaal zijn.
Reputatie 5
Badge +2
Ik ben tevreden dat die Ketnet/VRT+ in HD er eindelijk is. Zeker voor sportwedstrijden of extra uitzendingen na 20u was het toch een minpunt dat het in SD was. Gelukkig nu scherp beeld! 🙂
Reputatie 4
Badge +1
Dag Timm, hier vind je alvast alle zenders terug, https://www.proximus.be/dam/jcr:1625395e-8ffe-4f90-a4b5-322c2aeae77f/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders.pdf.pdf Groetjes, Nicky
cijfertjes van Telenet eens gezien? ik ge nog gelijk krijgen wat ik over enkele weken zij dat Proximus aan het groeien is en er zijn de laatste 3 maanden al 21000 klanten bij Telenet weg gegaan. En Zij die beweren die er dan geen concurrentie bestaat moet enkel pagina 11 van HLN iets onder de helft lezen en daar staat het letterlijk. Even verduidelijken. Ik ben wel niet die persoon die dat zegt.
Reputatie 7
Badge +6
cijfertjes van Telenet eens gezien?...
Dit is off topic, gelieve on topic te blijven, met dank.

Reageer