Skip to main content
Ik zou graag mijn gsm's systeemsoftware bijwerken naar 2.2. (Ik kom van 2.1). Dit lukt niet met Samsung kies. Als kies de firmware download verliest mijn gsm opeens de verbinding met mijn laptop. Ik heb al een soft en hard reset gedaan. Op fora hebben ze mij aangeraden mijn toestel terug te brengen naar de plaats waar ik het gekocht had. Voordat ik een uur ga rijden naar het Belgacom Center voor misschien niets wil ik het hier even vragen. Iemand ervaring met deze situatie?

Ja toen ik mijn Galaxy S1 kocht wilde ik hem ook upgraden met KIES.Dat werkte in het begin van geen kanten.Maakt geen verbinding of verbinding verbroken enz..

Later na een nieuwe versie van KIES is het toch gelukt.

Maar onlangs heb ik mijn Ginderbread geupdate naar de 2.3.6 en nu is mijn Galaxy S1 een slak,niets werkt nog naar behoren.Zelfs menu bellen openen duurd eeuwen.

Sommige zeggen dat de processor niet zwaar genoeg is ,maar waarom zet Samsung hem dan beshikbaar voor de S1?

Hij vliegt de deur uit ,dacht een S3 te kopen maar als ik ook zo miserie heb als ik bv:ICS vervang door JELLE BAIN dan hou ik mijn hart al vast want 649 euro voor een toestel dat achteraf werkt als een slak dat vind ik toch wat van het goede te veel.

Dan koop ik een Nokia Lumia 900 of een iPHONE 5 al moet ik zeggen dat Android een fijn OS is.

Reageer