Skip to main content
Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:

"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.

Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Dag Pam,



Op je myproximus account is alleen je mobiele nummer actief.



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html



Je kan je andere producten toevoegen zoals uitgelegged is op de bovenstaande link.



Mvg, Robrecht



Het Proximus Team
Hoi, wij hebben geen tv toestel in ons pack gekozen, maar wachten wel op toegang van wanagogo. Kinderen staan hier ook te popelen. Op site staat dat deze app na 24 uur beschikbaar is, maar onze installatie is op 28-12 gebeurt en nog steeds geen toegang
Wachten jullie ook nog op de levering van de tv ? Klantendienst zegt me dat het daar aan ligt omdat er nog wat openstaat ivm levering . Jammer dat mijn zoon nu in de vakantie niet met de app van wannagogo kan spelen .
Beste,



Wij hebben ook het probleem met inloggen met de Tv app alsook de wanagogo app. "De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.

Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)

Krijg met wanagogo ongeveer dezelfde melding.

Wat is het probleem??



Mvg



Kim
Beste,



Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:

"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.

Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen

"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.

Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).

Grtz Fran
Gisteren gebeld met klantendienst het zou komen omdat mijn tv nog niet geleverd is .Na levering zou alles werken . Raar toch dat je moet wachten op je tv voor je diensten werken ?
Zonet doorgestuurd
Dag Clif,



Kan je mij even je klantnummer doorsturen via privébericht?



Dan bekijk ik dit even voor je.



Mvg,



Andy
Ik heb exact hetzelfde probleem. Hoe werd dit uiteindelijk opgelost?
Goed nieuws! Graag gedaan 🙂
Het lukt. Hartelijk bedankt

🙂
Probeer eens opnieuw?
Ok dank je wel.
Ik laat het verder nakijken en hou je op de hoogte.
Ja. Op allebei. Als ik kijk op myproximus is tv nog niet geactiveerd maar dat is het wel.
Je bent toch wel degelijk geconnecteerd op internet van proximus hé met beide toestellen?
Ja op allebei
Deze melding krijg ik ook steeds
krijg je deze melding zowel op de app als de site ?
Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Zelfs na opnieuw downloaden van de app.
kan je kijken of je nu kan inloggen



zone krijg je dan nog dezelfde melding ?
stefanie.louwagie@live.be. Nadat ik inlog en op ok druk.


Het moet nochtans gaan. Welke login gebruik je precies en waar loopt het verkeerd?
Dag Wim, bedankt voor de snelle reactie maar het lukt nog steeds niet.

Reageer