Kan je V5 decoder al kopen in de Belgacom winkel?

  • 6 December 2013
  • 2 reacties
  • 448 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb heel sterk de indruk dat V3 klanten geen nieuwe functies gaan krijgen. Aangezien Belgacom V3 niet wil ruilen voor een V5, zou ik de V5 decoder willen kopen. Zijn deze V5 vlot beschikbaar bij de Belgacom winkels? En hoeveel kost zo'n V5 decoder?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Het (de apps) gaat ook ontzettend traag in mijn ervaring, maar ik heb ze nog niet met de recentste interfaceversie (Dec(V4) SW-versie Charles 2_2.8.1.62 Nov 2013) uitgeprobeerd. Ik bedoel op een (gekochte) V4 die om een of andere reden uit het aanbod is verdwenen. In de laatste nieuwe Charles-versie gaat alles ineens veel sneller: bediening van de menu's, afspelen van nPVR-opnames, scrollen door deTV-gids. TV replay werkt ook behoorlijk.

Reputatie 7
Badge +1


Heel dat app. idee staat nog wat in de kinderschoenen; maar heeft waarschijnlijk wel potentiëel. Ik heb het ook nog een uitgeprobeerd met de nieuwste interface op mijn V4, en het gaat nu inderdaad wel iets vlotter. Ook de Google maps app.



Ik heb verleden jaar juni die V4 gekocht, en ben niet zinnens die te vervangen voor hij afgeschreven is. 225€/8€ = 28,125 maanden, dus nog ca. 11 maanden te gaan, dus nog tot einde september 2014, tenzij hij vroeger de geest geeft natuurlijk...En liefst nog een paar jaar gratis gebruiken uiteraard, anders kan je beter huren.

Reageer