Beantwoord

Kan je nog privéberichten sturen?

• 11 december 2015
  • 3 reacties
  • 543 Bekeken

Badge +1
Is er nog een mogelijkheid om een privébericht te sturen want ik vind enkel de inbox terug van privéberichten. Ik zie daar nergens staat hoe je een privébericht kan sturen.
Ook alle privéberichten die gestuurd en ontvangen zijn via het oude forum zijn verdwenen. Het is ook jammer dat niet alle instellingen van een profiel mee verhuist zijn.
icon

Beste antwoord door Bram 11 december 2015, 16:15

Dag Swimmer,

Oude privéberichten werden inderdaad niet mee gemigreerd.
Nieuwe privéberichten kan je sturen door op een naam te klikken van iemand. Hierdoor kom je op de profielpagina. Daar is er een knop om een bericht te verzenden.

Wel even opletten: in de persoonlijke instellingen kan je aanduiden dat je enkel privéberichten wil ontvangen van mensen die je volgt. Dus mogelijks kan je niet naar iedereen zomaar een bericht sturen.

Groeten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Swimmer,

Nieuwe privéberichten kan je sturen door op een naam te klikken van iemand. Hierdoor kom je op de profielpagina. Daar is er een knop om een bericht te verzenden.

Wel even opletten: in de persoonlijke instellingen kan je aanduiden dat je enkel privéberichten wil ontvangen van mensen die je volgt. Dus mogelijks kan je niet naar iedereen zomaar een bericht sturen.

Groeten!
hier hetzelfde probleem, ik zie nergens de mogelijkheid om een privébericht te sturen en ook de oude privéberichten zijn verdwenen.
Graag terug zoals vroeger
Badge +1
Dag Swimmer,

Groeten!

Is er dan ook een mogelijkheid om ergens profielen te zoeken? Of moet je echt gaan zoeken doorheen alle post (om het gewenste profiel te vinden) indien je bijvoorbeeld een bericht wil sturen naar de proximus medewerkers of wie dan ook?

Reageer