Kan ik surfen op mijn eigen Wifi hotspot meer bepaald op Proximus Autofon

  • 15 May 2015
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,


Ik ben sinds 3 klant bij Proximus en hoewel ik een thuisnetwerk heb wil ik ook eens proberen om via de laptop op mijn eigen Wifispot te surfen meer bepaald op Proximus Autofon te surfen en dat kan ik zien in de lijst Heb een wifispotaccount aangemaakt op my proximus en heb de login al verschillende keren en wachtwoord veranderd. Maar telkens ik op de Fonpagina mijn gebruikersnaam en wachtwoord wil ingeven krijg ik een foutmelding met de melding dat mijn wachtwoord en login onjuist zijn. Wat doe ik verkeerd? Kan alleen met de laptop surfen want een gsm met internet heb ik niet. Dat is te moeilijk voor mij.




Groetjes,




Moesty



6 reacties

Je zou inderdaad op je eigen wifi hotspot moet kunnen surfen als je echter een bbox3 hebt wordt Prox. Auto Fon nog niet ondersteunt.


probeer dan gewoon op Prox. Fon
Reputatie 1
Badge
Ik heb een B-Box 2. Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe? Op de fonpagina mogen we toch gratis surfen en telkens ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer krijg ik een foutmelding. Heb login en wachtwoord al zeker vijf keer veranderd.


Het is op de Proximus fon dat ik probeer in te loggen op de fonpagina


Groetjes,




Moesty
Reputatie 4
Badge +1
Info conform feedback van 'Onze medewerkers' van enkele maanden geleden:


  1. Nadat u uw account aangemaakt hebt zal uw b-box2 FON signaal uitzenden (wél op VDSL2 doch nooit op de oude ADSL technologie). [list]
  2. Via uw FON-account moet u in elk geval bij u thuis én op verplaatsing kunnen inloggen met uw Laptop en Smartphone op !!FON's.

  • Op uw b-box2 wordt Auto-Fon enkele dagen/weken erna automatisch geïnstalleerd.
    • Auto-Fon is specifiek bedoeld om automatisch in te loggen via Proximus SIM-kaarten (bv. op Smartphone). Hiervoor moet u slecht éénmalig uw SIM-kaartnummer en GSM-nummer ingeven op uw Smartphone en daarna gebeurt het inloggen steeds gratis & automatisch van zodra u in de buurt van een Auto-Fon komt.
    • Ik ervaar dat Auto-Fon opmerkelijk beter werkt dan FON (hogere Speed, ook 99% perfect voor gratis TV-Overal, gebruiksvriendelijk). Auto-FON wordt echter pas na het groot verlof geïmplementeerd op b-box3.

    [/list]

  • Auto-FON wordt echter pas na het groot verlof geïmplementeerd op b-box3



    zou het deze keer kloppen , eerst was het tegen...


    of zou het na het zeer, zeer groot verlof zijn :-))

    Auto-Fon is specifiek bedoeld om automatisch in te loggen via Proximus SIM-kaarten



    Maar ook op toestellen zonder sim-kaart, om alle misverstanden uit te sluiten.

    Nadat u uw account aangemaakt hebt zal uw b-box2 FON signaal uitzenden



    Is dat dan veranderd t.o.v. vroeger want mijn bbox2 zond destijds fon uit zonder dat ik mijn account aangemaakt had.

    Reageer