kan geen mails meer ontvangen

  • 27 June 2012
  • 45 reacties
  • 2011 Bekeken

Sinds vanmorgen doet mijn mailprogramma het niet meer,ik kan geen mails meer ontvangen of vertsturen terwijl er niets aan de instellingen is veranderd.

Ik krijg steeds de melding 'Serverfout:0x800ccc90' en windows live mail fout id:0x800ccc92.

Ik heb alle accounts nog eens opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

Wie kan mij hierbij helpen?

45 reacties

Die fout krijg je als je gebruikeresnaam en/of paswoord niet klopt met je email-account zijn login en paswoord.

Ben je zeker dat je die juist invoert?

Kan je via webmail dus via je browser wel mails versturen, best dit ook eens controleren.

Groetjes,

Elsa
PS: met webmail bedoel ik surfen naar => https://webmail.skynet.be/page.html

Elsa

Zit met hetzelfde probleem, sinds gisteravond

Vtaagt altijd naar mijn paswoord


Ook webmail lukt niet


Idem...

Geen mails sinds gisterenavond en geen webmail...
Ook hier hetzelfde probleem. Geen mails en geen webmail....
zit ook met dit probleem doe er iets aan aub
oef,ik ben al blij dat het niet aan mi alleen ligt,hier ook geen mails ook niet via webmail,mailprogramma neemt paswoord niet meer aan want moet het telkens opnieuw bevestigen en zonder resultaat.

EVA, kan dit aub zo snel mogelijk opgelost worden!!!
Hopelijk krijgen we een antwoord op ons probleem
zit ook met hetzelfde probleem sinds gisteren avond!!!

graag spoedig een oplossing
't zelfde probleem
Dus 't zal wachten zijn tot Belgacom 't probleem opgelost heeft, meer zal er niet inzitten,

Elsa
misschien een oproep aan ons allen om massaal naar de klantendienst te bellen om dit probleem aan te kaarten,als we allemaal bellen zal dit vlugger opgelost zijn.wie doet mee?
hier werkt de mail normaal, 't is dus zeker geen algemeen probleem... maar blijkbaar ook geen alleenstaand.

mvg
werkt hier ook niet, mischien vermelden welke regio.

kortrijk
Ik denk dat het niet aan de regio ligt want bij werkt mijn ene adres wel en mijn andere niet...

Heeft er al iemand naar de klantendienst gebeld eigenlijk?
't zou me verwonderen dat regio ermee te maken heeft, wellicht problemen op deel van de mailserver

mvg
ik geraak niet binnen bij de klantendienst,heeft er nog al iemand gebeld?
Ik heb een half uur geleden naar de klantendienst gebeld (heb hetzelfde probleem) en ik kreeg een bandopname te horen dat er problemen kunnen zijn met het ontvangen en verzenden van emails en dat ze het zo spoedig mogelijk proberen te verhelpen.
Inderdaad

mijn vrouw haar adres werkt wel
Een privé bericht ✉ naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services
login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
zelfde probleem kan ook geen mails meer ontvangen vraag telkens wachtwoord
rare is, kan wel verzenden
Hier ook, verzenden kan wel, ontvangen niet... is mijn business email adres dus dit is wel heel ambetant
Verzenden kan hier wel, ontvangen niet.
net iemand gesproken van de technische dienst. Probleem kan nog aanslepen tot morgen ochtend, maar ze hopen vroeger een oplossing te hebben...

Reageer