kan geen 2 opnames tegelijk meer opnemen

  • 28 April 2015
  • 8 reacties
  • 297 Bekeken

sinds een tijdje kunnen we geen 2 opnames tegelijk meer opnemen. Niet via serie opname maar ook niet als we apart iets programmeren. Krijgen telkens zo'n driehoekje bij de 2de opname en bij opzetten decoder krijgen we conflicten oplossen waarbij we moeten kiezen welke van de 2 we willen behouden. zijn er nog mensen met dit probleem ?


zit met pack comfort.





8 reacties

Ik heb hier ook al een antwoord gegeven op je vraag in je andere post zie ▬►http://forum.proximus.be/posts/0e59d0b137" target="_blank


ik zou toch eens de boel rebooten zoals in de andere post beschreven en eventueel ook de decoder eens factory resetten indien het niet lukt.


zie ook ter info : ▬►bij decoder problemen
Kan ook geen 2 opnames meer plannen,


bv. deze avond Volt op 2 één 21u13 tot 22u00 en Vlaamse streken op Vtm 20u37 tot 21u11 wat vroeger wel lukte.




En heb ook mijn decoder van stroom gedaan 15 sec en kan nog altijd niet de opnames programeren, heb enkel als resultaat gehad dat al mijn oude opnames die al gewist waren terug op de harde schijf stonden.




Is het soms de bedoeling van Proximus om dit aan te houden betreffende het niet meer te kunnen programmeren van 2 opnames tegelijk omdat meer en meer kijkers opnemen om dan de reclames te kunnen doorspoelen.?????????
Moest dat waar zijn dan zou dit toch bij de andere mensen ook niet meer lukken, bij mij lukt dit ook nog altijd .


Heb je de vraag al gesteld aan de de Prox medewerkers :


een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


of aan de technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u)


NB: het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,

klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons
Patrick, je zal het waarschijnlijk wel al weten maar ik geef het toch mee ter info,

dat je geen 2 overlappende serieopnames kunt doen of stel, de ene opname staat als serie of ook niet,

en je neemt een ander overlappend programma op,

maar is een programma dat niet als nPVR kan opgenomen worden, dan gaat dit ook niet.


http://bgctv.skynetblogs.be/#pvrversusnpvr" target="_blank
Weet ik hoor Elsa 🙂 in mijn voorbeeld had ik vroeger een opname onbeperkt en eentje op 30 dagen en nu lukt het niet meer. Weet perfect hoe ik moet programmeren en ik doe dat gewoon om de reclame te kunnen doorspoelen zoals de meeste klanten.




Wat ik nu niet goed snapt testen ze niet bij Proximus de software niet voor ze een update doen. Door hun flater met de opnames ben ik nu verplicht om mijn tv kijken aan te passen tot de volgende update in de hoop dat het opgelost is.




Nog een voorbeeld dat ik lees op het forum, vooruit spoelen werk ook niet allemaal blokjes nu hapert enz..., tv gidsen die niet meer kloppen en heb ook die problemen.




Komt in mijn ogen over dat Proximus de klant moeilijk maakt om programma's op te nemen en af te spelen en de reclameblokken door te spoelen. Misschien een tip voor Volt op één, straks eens bellen naar hun 🙂 en wie weet volgende week gaat het over Proximus
Beste Patrick,
Zoals Elsa zegt kan je ons steeds bereiken via prive bericht ,
stuur een privé bericht aan "Onze medewerkers" doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op "Een bericht verzenden aan Onze medewerkers"
vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn. en dan kijk ik het verder na.
Met vriendelijke groeten.
Samuel
zowel modem en decoder zijn al gereset. Meerdere keren trouwens want we zitten ook met het probleem dat sommige opnames niet stoppen en gewoon blijven doorlopen wat enkel te verhelpen is door te resetten.


sinds een paar dagen hebben we ook telkens bij het opzetten van de TV de melding proximus TV, even geduld met het logo. dat duurt dan een minuutje of 2.
Best doen wat medewerker Samuel voorstelt aan Patrick, zie juist boven uw laatste post


Reageer