Vraag

Kan de cloud niet herinstalleren na wijziging mailadres

  • 9 August 2016
  • 0 reacties
  • 78 Bekeken

Beste forumleden,
Ik heb een probleem met de herinstallatie van de cloud op mijn laptop, ik heb een tijdje geleden (wanneer weet ik niet meer precies) mijn account voor de toegang van myproximus gewijzigd en nu kan ik jammer genoeg de cloud niet meer herinstalleren, ik heb een mailtje gestuurd naar de helpdesk van proximus en daar vertelde ze mij dat het installeren van de cloud niet lukte omdat de cloud op een ander mailadres reeds geactiveerd was, ik heb ook de link gekregen om de cloud te bekijken en te openen via het volgend adres: via web: www.proximuscloud.be, helaas lukte mij dit ook niet. De account die bij de cloud geactiveerd werd is ccmjohan.verhoeven,,@skynet.be, het wachtwoord van die account weet ik jammer genoeg niet meer, de huidige toegang van mijn myproximus is op mijn hotmail account, waar alle diensten van myproximus perfect werken alleen de cloud niet. vandaar deze vraag of jullie mij kunnen helpen, zodat ik weer de cloud kan installeren.
Alvast dank

0 reacties

Geen reactie

Reageer