Beantwoord

Kadofilm, catalogus bestaat maar uit 10 films?

  • 8 October 2017
  • 14 reacties
  • 2677 Bekeken

Tot voor kort konden we uit alle catalogi een film kiezen. Nu kan dit enkel maar uit de catalogus kadofilm. Hier staan amper films in en verouderd. Worden andere films in rekening gebracht als we die kiezen?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 13 October 2017, 12:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Ter info:
je gratis film bekijken? Geen probleem: je kan er via het menu altijd direct bij.
Ga naar op aanvraag > film > mijn kadofilm.
Bovendien zie je links onderaan je scherm op elk moment het aantal kadofilms dat je nog kan kiezen in de catalogus, inclusief je maandelijkse kadofilm.
Inderdaad... De kadofilm zijn alle films die al plat gespeeld zijn op tv.. Titanic.. komaan wie wilt dit nog huren.. iedere zomer komt die nog wel eens aan bod op tv.. In het begin konden we inderdaad uit de volledige catalogus kiezen, kreeg je u kadofilm de maand nadien erbovenop als je een keer niet gekeken had. Dit tot een paar maand geleden, toen we opeens een film aangerekend kregen. Gelukkig geld terug gekregen, maar nu is de kadofilm geen kado meer, gezien de verouderde filmen die beschikbaar zijn. Teleurstellende service!
Reputatie 7
Badge +3
Dag annelies_grrts,

Sinds de lancering van Familus en Tuttimus is er meegedeeld aan de klanten dat er 1 blockbuster (nu kadofilm) per maand gratis kon worden gehuurd. Wegens een technisch defect was het tot enkele maanden geleden mogelijk om in alle categorieën een film te huren, maar dit is nooit de bedoeling geweest. Dit defect is opgelost.

Groetjes,

Antonella
Fantastisch toch zo een zoektocht in deze "kadofilm-aanbod" het zijn verouderde films of tekenfilms, had in September een film op aanvraag " heb er wel 4.99eur voor moeten betalen, en het antwoord van Antonella, het was eerst een technisch mankement...( dat is flauwe kul en " in het zak gezet" of oplichting......" ) schandalig vind ik dat !!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Karine,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we na of de film via de gratis catalogus was opgevraagd en zo ja zetten we dit recht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je iets aangerekend gaat krijgen wat normaal gratis is.

Mvg, Koen
Reputatie 6
Badge +3
Verouderde films voorstellen als blockbuster,,, hoe flauw kan proximus zijn?
Wegens een technisch defect was het tot enkele maanden geleden mogelijk om in alle categorieën een film te huren, maar dit is nooit de bedoeling geweest

Wij hebben onlangs in de winkel ons abonnement laten aanpassen. Daar werd ons meegedeeld dat je 1 film mag kiezen uit heel de collectie!! Nu inderdaad keuze in 10 zeer oude films. Dat noem ik geen kado hoor! Ik begrijp echt niet dat jullie zich op deze manier willen profileren.
Kadofilm. Uitlachen in ons gezicht noem ik dat.
Keuze uit 12 titels.
1 film die je op Netflix kan bekijken
2 vlaamse films die al verschillende maal op tv te zien waren.
6 kind en jeugd films waar je ook niks aan hebt.
2 actiefilms die zo oud zijn als de straat.
En 1 nieuwe film.
Ik heb ondertussen al 8 kadofilms staan.
Waarom kan je die niet gebruiken op het volledige gamma. De jaaromzet van Proximus gaat hier zeker niet onder lijden hoor.
Zou liever een extra tv bundel hebben.
Maar ja de trouwe klanten (bijna 20 jaar klant) worden nooit in de watten gelegd hé.
Kijk maar naar de premium punten. Die vervallen na een tijd zodat je ze nooit kan opsparen.
Ben toch aan het overwegen om over te stappen naar een andere provider.
Kadofilm. Uitlachen in ons gezicht noem ik dat.
Keuze uit 12 titels.
1 film die je op Netflix kan bekijken
2 vlaamse films die al verschillende maal op tv te zien waren.
6 kind en jeugd films waar je ook niks aan hebt.
2 actiefilms die zo oud zijn als de straat.
En 1 nieuwe film.
Ik heb ondertussen al 8 kadofilms staan.
Waarom kan je die niet gebruiken op het volledige gamma. De jaaromzet van Proximus gaat hier zeker niet onder lijden hoor.
Zou liever een extra tv bundel hebben.
Maar ja de trouwe klanten (bijna 20 jaar klant) worden nooit in de watten gelegd hé.
Kijk maar naar de premium punten. Die vervallen na een tijd zodat je ze nooit kan opsparen.
Ben toch aan het overwegen om over te stappen naar een andere provider.


Er zijn al veel topics over dit probleem. Hopelijk gaan ze eens luisteren naar de klant voor dat ze weg zijn!
Reputatie 3
Badge +2
Kadofilm is geen cadeau. Films die iedereen al 5 keer op TV gezien heeft. Heel beperkt aanbod.Blijkbaar is het voor PROXIMUS niet mogelijk om de klant één keer per maand gratis een film te laten kiezen uit het ganse aanbod films.
Het zou beter zijn trouwe klanten eens te belonen die reeds jaren klant zijn bij jullie en die tijdig betalen.
Reputatie 7
Badge +1
Kadofilm is geen cadeau. Films die iedereen al 5 keer op TV gezien heeft. Heel beperkt aanbod.Blijkbaar is het voor PROXIMUS niet mogelijk om de klant één keer per maand gratis een film te laten kiezen uit het ganse aanbod films.
Het zou beter zijn trouwe klanten eens te belonen die reeds jaren klant zijn bij jullie en die tijdig betalen.

Zou dit ook wel willen dat PX trouwe klanten gaat belonen en dat ze het voortouw gaan nemen in Belgie, zijn voorbeelden genoeg in omringende landen hoe dit te doen.
Verouderde films voorstellen als blockbuster,,, hoe flauw kan proximus zijn?
Reputatie 5
Badge +3
Sluit mij hier volledig bij aan, wij maken daar zelden gebruik van, beperkte keuze van oude films en kinderfilmpjes die ook al verouderd zijn, mijn kleinzoontje van 4 heeft ze al allemaal 2 x gezien!
Noem ik geen cadeau!
Een vergiftigd cadeau is toch ook een cadeau 😃