Kadofilm


Hallo
Als ik film wil huren of bekijken via filim serie pas zie ik rechts onder ( je beschikt over 4 kado filims ) staan. Wat wil dat zeggen ?

Met vriendelijke groeten
Oskarbo

16 reacties

dat je 4 films kado = gratis kunt huren.
Dit zalop het einde van je keuze ook moeten aangegeven worden dat het 0,-€ kost.
En wat als het niet lukt ?
Dan kan je bijvoorbeeld hier op het forum een privébericht sturen om dit te laten rechtzetten door de proximus medewerkers.

privébericht sturen  aan Het Proximus Team kan je via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Oke bedankt voor info.
Fijne weekend
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan.Groetjes
had tot vorige maand altijd de keuze voor mijn gratis film bij alle categorieen,nu blijkt dat je alleen maar kan kiezen bij de keuze mijn cadeaufim,ja jongens hoe belachelijk,er staan er maar 12 op,waaronder 8 tekenfilms en de rest zijn films uit de jaren 80,wat een schande is dat
Reputatie 7
Badge +3
Dag kestel,

Sinds de lancering van Familus en Tuttimus is er meegedeeld aan de klanten dat er 1 blockbuster (nu kadofilm) per maand gratis kon worden gehuurd. Wegens een technisch defect was het tot vorige maand mogelijk om in alle categorieën een film te huren, maar dit is nooit de bedoeling geweest. Dit defect is nu opgelost.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +2
had tot vorige maand altijd de keuze voor mijn gratis film bij alle categorieen,nu blijkt dat je alleen maar kan kiezen bij de keuze mijn cadeaufim,ja jongens hoe belachelijk,er staan er maar 12 op,waaronder 8 tekenfilms en de rest zijn films uit de jaren 80,wat een schande is dat

Dat is de reden dat dit ook een beetje een vergiftigd geschenk is. Dat is hier bij de lancering van die kadofilm ook al door verschillende klanten aangehaald. PX rekent erop dat klanten die credits niet gebruiken. Dat is zoals bij al die cadeauboxen: ze verdienen geld doordat mensen ze niet of vergeten te gebruiken. Bij PX doen ze dat door er een mager aanbod tegenover te stellen.
En als nu blijkt in dit geval dat er door een fout al meer dan een half jaar mensen een andere ervaring hebben gehad, dan zal dat alleen maar boosheid opwekken bij klanten. Die hebben niets aan de uitleg "Sinds de lancering van Familus en Tuttimus is er meegedeeld aan de klanten dat er 1 blockbuster (nu kadofilm) per maand gratis kon worden gehuurd. Wegens een technisch defect was het tot vorige maand mogelijk om in alle categorieën een film te huren, maar dit is nooit de bedoeling geweest. Dit defect is nu opgelost.", want hun ervaring was anders en dat pakt PX nu af. We zullen zien wat voor een effect dat zal hebben bij de meerderheid van de klanten. Want op dit forum zitten toch vooral kritische klanten 😜

Ik heb het al vaker gezegd, voor de content hoef je niet bij PX te zitten. Wij kijken tegenwoordig nog bijna uitsluitend naar Netflix of andere online alternatieven waardoor we er sterk over nadenken om het Entertainment Channels stop te zetten en misschien op termijn zelfs wel het hele TV onderdeel. Zeker omdat je maar een beperkt aantal opnames meer kan behouden. Ik had de hele reeks van Colony op Fox opgenomen en nu blijkt dat niet alle afleveringen voor lange tijd zijn opgenomen, maar dat ik ze binnen de 60 dagen moet bekijken. Dus ja, dan ben ik niets met dat pakket. Ik kijk niet per week een aflevering maar een serie in een keer. De manier waarop het opnemen nu functioneert beantwoordt niet meer aan onze behoeftes. Ik neem op voor de winterdagen. Een mens zou nog heimwee krijgen naar de VHS recorder waar je alleen dingen verloor door je eigen stommiteiten 🤣

Het geld dat we zouden uitsparen bij het stopzetten van de TV pakketten kunnen we dan aan een OTT abonnement spenderen die ons wel het aanbod geeft die we willen.

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat ze bereid zijn te betalen. En als je niet tevreden bent, zoek je wel alternatieven.
beste antonellaD

u mag er zeker van zijn dat ik binnen x aantal maanden wanneer mijn contract(met tv) 100procent zeker wegben bij jullie
wat een schandalige truc die jullie bij de mensen toepassen,er was duidelijk geschreven in het contract dat men recht had op 1 gratis film per maand uit eigen keuze,nu veranderd men dit gewoon maar zonder iets tegen de klanten te zeggen,ik heb heel veeeeel problemen gehad in het begin met mijn facturen die nooit klopten(de eerste keer was zelfs 200 euro teveel aangerekend) ik dacht dat nu eindelijk alles in orde zou zijn ,maar met deze handeling die jullie nu toepassen is de maat echt vol voor mij,ik zal zoiezo bij iedereen dat ik ken,alles uitleggen,en dat men zeker niet naar proximus moet gaan want jullie zijn gewoon bedriegers ,iik zou me echt schamen in uw plaats ,ik hoop dat er in de toekomst niemand meer klant wordt bij jullie,en geloof me ik zal iedereen die ik ken ervan overtuigen nooit naar jullie te gaan,dit wordt dan wel voortverteld,ben er zeker van met de steeds toenemende cocurentie dat proximùs toch niet blijft bestaan,
let wel ik heb dit niet persoonlijk op u,maar in mijn plaats en van vele andere klanten denk ik dat u hetzelfde zou reageren
Je kan ook altijd kosteloos op elke moment opzeggen zonder vooropzeg (enkel bij abo's gekoppeld aan een toestel bv waar je dan de afschrijvingswaarde moet betalen indien de afschrijvingsperiode nog niet voorbij is)
Daarom staan er nu ook de gegevens omtrent "easy switch" op de proximus aanrekening.
Als ik kijk bij blockbusters heb ik 9 blockbusterfilms te goed. Zij vervallen 31/08/2017.
Kijk ik bij de algemene selectie ( alle films) dan heb ik nog 8 kadofilms te goed.
Kan ik dan nog 17 films bekijken?
artie
tot 1 maand geleden kon je nog 17 films bekijken
nu heeft men het verandert,en heb je slechts recht op die 8 films
let wel,die 9 blockbusterfilms kan je ook nog zien he,maar enkel op mijn blockbusterfilm cadeau(veel plezier ermee,er staan denk ik 12 films op,waarvan 8 tekenfilms)
Die blockbusterfilms zijn niet echt niet mijn ding.... er is een film bij uit 1980. Niet dat er dan geen goede films gemaakt werden maar is toch wel ver terug in de tijd. Er is slechts één recente film (2016).
Jammer maar helaas..
Reputatie 5
Badge +3
We willen je alvast hartelijk danken voor je feedback, we nemen deze alvast zeker mee in beraad voor onze toekomstplannen! Groetjes, Nicky
Ik kan nu ook alleen de blockbusterfilm bekijken. Dank u proximus ? Dat hebben jullie weer fijn en stiekem gedaan.
Maar bij andere kunnen ze wel alle films bekijken. Leg mij nu eens uit hoe dit komt????
Reputatie 2
idem hier. In verleden zelf een film kunnen kiezen in de catalogus en nu hebben we ineens moeten betalen.
Kan het aanbod in de kadofilm catalogus vergroot worden? Want momenteel is dat heel mager. Heel veel tekenfilms en oude films.

Reageer