Beantwoord

Kabelbreuk van kabels van Proximus na "nutswerken" van Eandis

  • 19 December 2017
  • 12 reacties
  • 2471 Bekeken

Reputatie 1
op 18.12.2017 stelt een technieker van Proximus vast dat er een kabelbreuk is door voorbije werken van Eandis : resultaat geen tefefonie mogelijk
Er moet nu een lasser komen om de kabelbreuk te herstellen
Ik ben een ondernemer en heb een kontrakt met Proximus "office and go" dwz herstelling binnen het uur
Vandaag dinsdag 19.12.2017 nog altijd geen nieuws wanneer herstelling gebeurt
Omdat de kabelbreuk zich bevindt op stuk oprit dat "gemeentegrond" is , moet er eerst toelating gevraagd worden aan de gemeente
Resultaat : niemand noch Eandis noch Proximus, noch gemeente Schilde neemt initiatief om het probleem te helpen oplossen : de kracht van communicatie ontbreekt hier op alle vlakken en men wordt van het "kastje naar de muur" gezonden
Misschien eens kontakt opnemen met ATV die momenteel in Schilde is ???
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 19 December 2017, 17:58

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Annemie,

Normaal gezien krijg je een mifi ter beschikking wanneer de storing niet direct kan opgelost worden. Heeft de technieker dit niet achter gelaten?

Groeten,
Reputatie 1
Dag Kim, support medewerker van Proximus, technieker heeft geen "mifi" achtergelaten
Kan u misschien doorgeven of nakijken op website Proximus : daar staat dat het netwerkstatus op alle vlakken in orde is, wat dus niet het geval is
Reputatie 7
Badge +4
Dag Annemie, ik heb net even op je lijnnummer gekeken maar zie daar allesinds een goed werkende internetconnectie doorkomen. Zou je dit even kunnen nakijken? Als ook op je modem als je het 'Internet' lichtje ziet branden op het toestel? Groeten, Charlotte.
Reputatie 1
Dag Charlotte,

inderdaad internet werkt momenteel goed, het is de vaste telefoonlijn die niet meer werkt evenals de faxlijn en ook de Tv begint te haperen
volgens de technieker is dit een gevolg van de kabelbreuk door recente nutswerken aan oprit door Eandis en moet dit dringend hersteld worden want de gevolgen van de kabelbreuk verloopt geleidelijk aan en kan ook internet enz. gaan beinvloeden
Alles van PROXIMUS hier vertrekt vanuit de vaste tel.lijn
Als u kan helpen met een planning tot herstel door de lassers op te geven, dan ben ik u zeer dankbaar
Ik ben een "office and go " klant !!!!!
Reputatie 7
Badge +4
De kabelbreuk is inderdaad in behandeling door het lasteam. Dit is geen probleem bij jullie alleen, daar zijn meerdere klanten bij betrokken. Wij zien uiterste datum 22/12, maar ik heb dit nog even met urgentie naar de lasser zelf doorgestuurd. Groeten, Charlotte.
Reputatie 1
Dag Charlotte,
de technieker heeft maandag 18.12.2017 nagekeken en het probleem was alleen bij mij volgens hem
Datum herstel door lassers op 22/12/2017 zo vroeg mogelijk zou uitstekend zijn voor mij
Hopelijk word ik op tijd verwiitigd
dank voor uw goede zorgen
annemie
Reputatie 7
Badge +4
Ik duim oprecht met je mee Annemie! Groeten, Charlotte
Reputatie 1
beste,
kan u vandaag vrijdag 22/12/2017 via sms naar gsm of via mail datum en uur van herstelling kabelbreuk vaste lijn bevestigen aub
bij voorbaat dank
Reputatie 1
beste,
kan u vandaag vrijdag 22/12/2017 via sms naar gsm of via mail datum en uur van herstelling kabelbreuk vaste lijn bevestigen aub
bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +3
beste Annemie,

Op dit ogenblik kunnen we door de enorme drukte niet zeggen wanneer u lijn terug volledig actief gaat zijn. We doen ons uitererste best om alles zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen

ik heb ook aan onze lassers gevraagd om u op de hoogte te houden

mvg
Reputatie 1
beste,
dank voor uw antwoord en alle begrip voor de "drukte" maar de herstelling staat "gepland" : als office and go klant vraag ik alleen bevestiging van datum en uur dat de lassers langs komen
Als dit in de planning staat, kan u dan niet het antwoord geven ?
Ik weet ook dat het probleem pas kan opgelost zijn als de lassers geweest zijn dus bevestiging van de planning van datum en uur is alles wat ik vraag : dit moet toch kunnen aub
dank en mvg,
annemie
Reputatie 7
Badge +3
beste Annemle,

Helaas kan ik u geen bevestiging geven. Onze techniekers doen al wat ze kunnen.

Reageer