ITunes

  • 27 March 2012
  • 8 reacties
  • 333 Bekeken

Toen ik indertijd aansloot als ADSL klant had ik recht op gratis downloaden van een aantal liedjes via iTunes gedurende een zekere periode.

Bestaat dit systeem niet meer?Indien wel,hoe kan ik tegenwoordig op iTunes inloggen en nagaan op hoeveel liedjes ik recht heb,want ik zit nog met de oude beschrijving die dateert van 22-08-2006.


mvg,

Willy Van den Bergh

8 reacties

het itunes voordeel bestaat inderdaad niet meer sinds 1 september

meer info in dit topic : https:///posts/59391e2933

mvg
Badge +1
Het vervangende hiervan is deezer. Dit is een streaming van muziek. Hier vind je daar meer info over.
vervangende? je krijgt niets gratis bij deezer, dus voor mij is dat geen vervanging van het itunes voordeel

mvg
volgens Belgacom is dat nogthans DE vervanger :p

Badge
Ik ga hier maar niet op antwoorden.Ik versta je daar wel in.Maar veel van die zaken zie je dus niet bij telenet.En daar zit ook dat groote verschil tussen die twee opperators denk ik.Belgacom geeft elke maand een gratis film als je het juiste abonnement kiest dan vroeger die itunes die 10€ extra gratis en ik kan er misschien nog enkele opnoemen.Dit zie je niet bij telenet.Zij doen het eerder op een slimmere manier door hun zernderaanbod optudate te houden.
Aan allen,

Bedankt voor de informatie.Nu weet ik tenminste waar me aan te houden.

mvg,

Willy
Awel,ik ga hier ook niet op antwoorden LachenLachenLachen
die zaken zie je niet bij Telenet? Bij Belgacom nu dus ook niet meer :)

"Belgacom geeft elke maand een gratis film als je het juiste abonnement"

die vind ik er dus wel over. Je krijgt dit als je een DUURDER abbo neemt, dus dat zit in de prijs. Dus niks gratis.

Reageer