IPhone's of Samsung Galaxy's tegen absolute bodemprijzen

  • 24 May 2013
  • 0 reacties
  • 224 Bekeken


Ik stel me de vraag waarom Belgacom - in tegenstelling tot zijn concurrenten - geen Iphone of Samsung Galaxy kan aanbieden tegen superlage prijzen als je je als nieuwe klant verbindt voor een bepaalde periode in de toekomst ? Wat met bestaande klanten trouwens ?


Ik ben al sinds mensenheugenis klant bij Belgacom (Proximus) en voel me daar als trouwe klant toch ergens wel door benadeeld. Je vraagt je af wanneer of waarmee je (als diezelfde trouwe klant) eens beloond wordt voor die loyaliteit (de antwoorden 'met het beste netwerk' of 'met kwaliteitsvolle service' zijn hier niet van doen want uiteindelijk betaal ik daarvoor, van mij wordt namelijk ook verwacht dat ik mijn eigen job naar wens uitvoer voor het salaris die ik betaald krijg)


Iphone's zijn 699 euro is voor mij toch wel een beetje van de pot gerukt (lees : leuk toestel maar té veel geld voor iets dat vergankelijk is). Mocht die echter aangeboden worden voor prijzen als die van de concurrentie dan zou ik 't toch wel overwegen. Of moeten we echt de concurrentie zelf gaan overwegen ?


Suggesties ?

0 reacties

Geen reactie

Reageer