Beantwoord

iPhone 8 actie

  • 30 September 2017
  • 9 reacties
  • 494 Bekeken

2 dagen terug(vrijdag 28/9) zijn wij langs geweest in een proximus center in de buurt voor de actie met de iPhone 8.
De vriendelijke medewerkster van proximus gaf ons het advies om de iPhone online te bestellen om zo de iPhone op de meest snelle manier te kunnen bemachtigen. De online bestellingen krijgen blijkbaar voorrang op de winkelbestellingen, zij gaf mij nog enkele richtlijnen om de bestelling te plaatsen en zo gingen wij huiswaarts.
Eenmaal thuis probeerde ik de bestelling te plaatsen via myproximus (wij zijn reeds jaren klant)
Maar ik kon niet verder vanaf het moment dat het systeem vraagt om gegevens van de bestaande provider,hierbij kon niet aangeduid worden dat wij reeds klant waren.
DUS... even de hulplijn bellen, na enkele minuten toetsen induwen kon men mij vertellen dat de bestelling voor deze actie als bestaande klant enkel kon geplaatst worden in een proximus center....
Vandaag dus terug langs geweest in het Proximus center want de actie loopt maar tot vandaag 30 september. Daar wist men mij te vertellen dat de bestellingen reeds zijn stopgezet, ook via internet komt er een foutmelding halverwege de bestelling, hoewel er overal op de site vermeld word dat de iPhones op voorraad zijn is er nog geen enkele in de proximus winkels te bespeuren... en spreekt men over een levertijd van eind november voor degene die wel hebben kunnen bestellen...
terug huiswaarts zonder iPhone , ook geen besteld, en terug een verloren rit en tijd.
Teleurstellende acties...
icon

Beste antwoord door AkiW 11 October 2017, 19:05

Bekijk origineel

9 reacties

Wie zou dat gezegt hebben van pas eind november?
Mij hebben ze dit ook gezegd dat het maar eind november zal zijn en dit op een heel onbeschofte manier (winkel Veldstraat te Gent)
Vraag mij dan af waarom zo een actie als je niks levert ??????
Wie zou dat gezegt hebben van pas eind november?

De winkelmedewerkster zei me dit toen de vrijdag als ik zou bestellen dat het gerust
eind november kon zijn dat het toestel zou geleverd worden.(Als jij vroeger bestelde kan je natuurlijk geluk hebben 😉 )
Je komt op de wachtlijst en dan zijn er nog verschillende voorrangsregeltjes zoals
eerst de pre-orders, daarbij krijgt thuislevering voorrang, dan de pre-orders die in de winkel geleverd worden, bestelling met of zonder abonnement....en ga zo maar door...
Ze geven Apple de schuld dat zij zogezegd eerst het geld willen binnenhalen en dan pas de toestellen leveren...
maar aan zo een excuus hebben wij als proximus klant natuurlijk niks...
Reputatie 1
Ik heb 3 keer met proximus gebeld en ben 1 keer in een proximus center geweest. Normaal gezien ben ik niet zo twijfelachtig maar ik zit met het probleem dat ik tot december 2017 nog vast zit aan mijn huidige abo met iPhone. Ik wou het resterende bedrag (57€) gewoon aflossen en dan een nieuw abo nemen icm een iPhone 8 plus.
De eerste keer zeiden ze aan de telefoon dat ik in mijn geval beter rechtstreeks naar een proximus center kon gaan. De dag erna bel ik nog even terug voor een andere simpele vraag en ik krijg antwoord
EN meteen hoor ik ook van hem dat als het in het center niet lukt ik maar even moest terug bellen.
Ik krijg dezelfde dag in het proximus center te horen dat zij nog geen enkele iPhone 8 hadden binnen gekregen! De verkoper was boos op zijn eigen collega's in Brussel!
Ik dus terug gebeld naar proximus en daar kreeg ik te horen dat men als proximus klant enkel via een bepaalde URL kon bestellen. Want ik had hetzelfde probleem met het aanduiden van de huidige operator. Ik probeer die URL, maar ik blijf tegen hetzelfde probleem aanlopen: ik kan Proximus niet kiezen als huidige operator! De onbeschofte dame aan de lijn beweerde dat ik iets fout deed en dat ik mijn Macbook maar eens moest herstarten en ze hing gewoonweg op...
Tot op vandaag heb ik dus nog geen enkele mogelijkheid gehad om een nieuw abo te nemen met een iPhone 8... Jarenlange klant, maar WEER maar eens teleurgesteld...
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak.

Kan u mij uw Proximus klanten nr doorgeven en op welke naam uw gsm nr staat? Ik kijk dit graag na voor u

Mvg,

Aw
Reputatie 1
Klantnummer is 610751863 en naam is Gaetan Hendriks.
Ik ben alleen benieuwd wat u nog gaat kunnen regelen voor mij. Maar ja, ik ben dan ook een pessimist. ;-)
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik heb ook een bestelling geplaatst on line op aanraden van een winkel wwar men hey ovet 3 dagen had. Maar buiten een mail waar de vertraging zonder tijdsspanne wirdt bevestigd hoor ik niets meer. Ik zou graag mijn bestelling annuleren want boel me bij de neus genomen . Ben al geruime tijd klant en voel me bedrogen
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

ik heb het nagekeken voor u. Aangezien u momenteel nog gebonden ( 24 maanden contract) bent aan uw huidige promo gsm abonnement met Iphone 6S Plus, is het helaas nog niet mogelijk om opnieuw in te tekenen voor een nieuwe promo ( Iphone 😎.

Indien u toch opnieuw wenst in te tekenen voor de nieuwe promo ( Iphone 😎, moet u dan eerst uw huidige promo vroegtijdig opzeggen en zal de restwaarde ( € 48 ) van uw Iphone 6s plus in één keer gefactureerd worden bij de opzeg. De einddatum van uw huidige promo loopt nog tot en met datum 17/12/2017.

Ik hoop u hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven.

Mvg,

Aw
Reputatie 1
Beste AkiW,

Bedankt voor de info, maar dit had ik reeds vernomen van uw collega's op de klantendienst. Maar dat was dan ook het enige waarvan ik zeker was. Niemand kon mij beloven dat ik vrij snel een iPhone 8 zou krijgen, noch was het duidelijk WAAR ik alles moest of kon regelen! Ze stuurden mij van het kastje naar de muur...
MAAR, vandaag moest ik voor mijn vrouw naar de klantendienst bellen en heb dan ook meteen mijn verhaal nog eens gedaan aangezien ik het gevoel had dat deze persoon wel goed ingelicht was. Helaas kon zij mij niet aan een iPhone 8 plus helpen voor 239 euro, MAAR ze kon wel een commercieel geste doen! Ik krijg op mijn volgende factuur een aanzienlijke korting. Natuurlijk is dit voor haar een "peulschil", maar het toont wel aan dat er nog effectief mensen bezig zijn met het begrip KLANTENdienst, en niet gewoon hun loon komen opstrijken, grof zijn tegen klanten EN zich van niks aantrekken.
Mijn petje af voor deze dame die mij goed geholpen heeft, ondanks het feit dat ik nog steeds geen nieuwe iPhone in mijn handen heb... 😉

Reageer