De vriendelijke medewerkster van proximus gaf ons het advies om de iPhone online te bestellen om zo de iPhone op de meest snelle manier te kunnen bemachtigen. De online bestellingen krijgen blijkbaar voorrang op de winkelbestellingen, zij gaf mij nog enkele richtlijnen om de bestelling te plaatsen en zo gingen wij huiswaarts.
Eenmaal thuis probeerde ik de bestelling te plaatsen via myproximus (wij zijn reeds jaren klant)
Maar ik kon niet verder vanaf het moment dat het systeem vraagt om gegevens van de bestaande provider,hierbij kon niet aangeduid worden dat wij reeds klant waren.
DUS... even de hulplijn bellen, na enkele minuten toetsen induwen kon men mij vertellen dat de bestelling voor deze actie als bestaande klant enkel kon geplaatst worden in een proximus center....
Vandaag dus terug langs geweest in het Proximus center want de actie loopt maar tot vandaag 30 september. Daar wist men mij te vertellen dat de bestellingen reeds zijn stopgezet, ook via internet komt er een foutmelding halverwege de bestelling, hoewel er overal op de site vermeld word dat de iPhones op voorraad zijn is er nog geen enkele in de proximus winkels te bespeuren... en spreekt men over een levertijd van eind november voor degene die wel hebben kunnen bestellen...
terug huiswaarts zonder iPhone , ook geen besteld, en terug een verloren rit en tijd.
Teleurstellende acties...
Beste antwoord door AkiW
Bekijk origineel