Vraag

iPhone 7+ met abonnement klopt niet?

  • 25 October 2016
  • 0 reacties
  • 173 Bekeken

Hey,

Ik weet het totaal niet meer omdat jullie het blijkbaar zelf ook niet goed weten, na 5 winkels heb ik er genoeg van.
Ik ben laatst naar een winkel geweest ik heb nu het 25 abonnement en wou dan de iphone 7+ met het 45 abonnement dus ga ik naar de winkel.
Ik stel daar de vraag en doe de ganse uitleg die melde me oooo dit is geen probleem kzeg maar ik ben al klant? Jaja geen probleem tot de dag dat die uit komt.
Opnieuw ga ik naar de winkel om allee in orde te brengen krijg ik de melding a ja maar dit gaat niet met de iphone 7+ enkel met de 7, ja zeg ik maar ik zou de 7+ willen.
A maar da kan u on line regelen dat is geen probleem, wat we dan ook doen we proberen het thuis on line want dit weekend stonden ze beschikbaar.
Eeeeen tot we kwamen op da je moet aanvinken of je abonnement of kaart hebt neem ik abonnement maar dan kan je enkel andere providers aanvinken.
Als we verder gaan zoeken voor de iphone 7+ krijgen we de melding indien u van deze actie wenst te genieten kan u langs gaan in de shop.
Opnieuw naar de shop en die melden me dat deze actie niet in de shop is kzeg ja maar vanuit de shop sturen ze me on line en on line sturen ze me naar de shop.

Is dit de service voor trouwe proximus klanten dat wij niet van deze actie kunnen genieten?
Is dit de service om klanten te behouden of liever klanten kwijt te spelen naar andere providers die deze actie wel doen?
Enkel nieuwe klanten krijgen het voordeel hiervan en bestaande trouwe klanten dan niet?
Kan ik dan enkel of overstappen naar andere provider met goede voordelen, of echt mijn nummer opzeggen en nieuw nummer aanvragen ?
Is dit dan de enige mogelijkheid van service 😞 heel teleurstelend en graag positief antwoord hierop van Proximus.

MVG Kristof De Boeck

0 reacties

Geen reactie

Reageer