Vraag

iPhone 7 + Abonnement

  • 10 September 2016
  • 3 reacties
  • 1901 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren in een proximus punt een iPhone 7 besteld + abonnement voor de actie van €99 + €45 per maand telefonie.
Nu zie ik op mijn bestelbon enkel vermeld €769,99, niets over een actieprijs of bijkomend abonnement. Klopt dit?? Moet er op mijn bestelbon niets vermeld staan over deze actie?
Volgens de kleine letters, telt deze actie alleen op 16/09, maar ze gingen mij bellen wanneer de iPhone binnengekomen is. Wat als deze niet geleverd is op 16/09??

Proximus, gaat hier weer zeer onduidelijk om met info. Via klantendienst kan men mij niet helpen, via Facebook eveneens niet. Ze zitten daar met een acuut leesprobleem.
Ze beantwoorden of lezen de post niet, ze antwoorden dan ook met totaal niet relevante informatie.

Wie brengt duidelijkheid in deze?? wie belt mij hierover?? ik heb dus een bestelnummer, deze kan ik doorgeven indien gewenst......

met dank

3 reacties

Best privébericht sturen met je gegevens: Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

verder ter info
Er is nu een actie:
Hier vind je de informatie over die actie iPhone 7 met abonnement van Proximus:

www.proximus.be/nl/id_cr_gsmcatlanding/particulieren/producten/toestellen/gsm-catalogus.html?v1=Affiliate&v2=TradeTracker%2FETR-Esales&v3=Scherpe+deals&v4=banner&v5=195106&v7=res-brand

'€99 met Smart+ Phone 45 enkel op 16/9 , maar vandaag al te reserveren. Ook voor bestaande klanten.'
Let wel op: afspraak enkel mogelijk in een Proximus center.

en hier hoe je het moet doen:
www.proximus.be/id_cr_jointofferiphone7/particulieren/producten/r-orphans/i-phone-7-promotie.html
Reputatie 7
Badge +6
Lees zeker eens de algemene voorwaarden:
zie bijlage:
Ik zou toch het eens gaan navragen in het Proximus center waar je de bestelling gedaan hebt.
Dit ken ik volledig die onduidelijkheid hier ook van mij uit :
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/iphone-7-abonnement-klopt-niet-36151

Ze zijn algemeen heel onduidelijk denk da ze het zelf ni weten.

Reageer