IPHONE 6 ACTIE!

  • 3 June 2015
  • 9 reacties
  • 407 Bekeken

Als trouwe klant vind ik het wel heel jammer dat wij als vaste klanten niet kunnen genieten van het aanbod voor een Iphone6 aan te kopen tegen 199€.


Tweetal jaar terug werd ik door proximus opgebeld op een smartphone aan te schaffen tegen de prijs van 1€, waar ik ook op ingegaan ben. Nu is die Samsungs S3 mini ondertussen defect en dacht ik om mij een Iphone aan te schaffen via deze actie, echter mag dit niet! Want mijn contract loopt pas af op 24/9/2015!


Dus ofwel moet ik mij een nieuw abonnement nemen en dan heb ik ander gsm nummer en kan ik wel Iphone bekomen! Maar wil ik mijn vast nummer houden dan moet ik wachten tot eind september!


Persoonlijk vind ik het jammer dat hier geen oplossing voor gevonden wordt voor vaste klanten!

9 reacties

als zakelijke klant zeer teleurgesteld in commerciële activiteiten van proximus waar ik al jaren klant ben.


interesse in een pack waarbij een iphone 6 plus 64 GOLD te verkrijgen was , telefoon van de klantendienst met de mededeling dat er voor bestaande klanten enkel gray beschikbaar was en de gold enkel voor nieuwe klanten is. dit is dus voor de jarenlange loyaliteit en mijn 11 mobiele abonnementen het dankwoord van een medewerker.


is men er bij proximus er nu nog van bewust van de discriminatie van de bestaande klant, vermoedelijk is het wel dank zij deze klanten dat men verdere acties kan uitbouwen, laat de bestaande klant dan ook mee gebruik maken van de acties. maak er een win win situatie van.


moet ik nu echt 1 van mijn abo's voor 1 dag uitschrijven om daarna terug te gaan naar proximus begrijpen wie kan.


al mijn abo's zijn vrij zonder acties misschien moet ik een andere provider overwegen!




Reputatie 3
'een andere provider overwegen' dat zal geen indruk meer maken dit moeten ze trouwens bij elke provider honderde keren per dag aanhoren.


De ganse bedoeling daarachter is nieuwe klanten winnen en dit is niet enkel en alleen bij providers zo, maar overal.


Aan de trouwe klanten worden door Proximus getrouwheidskortingen gegeven.
Je kan best toch eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)


eventueel link naar deze post meesturen ▬►http://forum.proximus.be/posts/d44415f77c
Pfft zou het helpen, vind het echt niet leuk!


Heb al gebeld en daar zeiden ze niets aan te doen, afwachten tot eind september ofwel nieuw nr nemen, maar dan zit ik met twee abo's!


En heb ook al gemaild, en kreeg echt mail terug je kan niet van twee actie's tegelijk genieten! Ik vind dat na bijna 2jaar van de vorige actie, ze toch wel een schikking zouden moeten kunnen vinden.


Of denk ik daar nu echt zo fout over?


Reputatie 6
Badge +2
Wachten tot september is ook een optie maar dan is de kans groot dat die actie afgelopen is en bovendien zit je ondertussen zonder smartphone en zo weet een mens niet wat hij/zij moet doen, een zeer moeilijke beslissing dus.
Beste Wendy,
Als bestaande klant kan je aanspraken maken op de actie met een Iphone 6, echter zijn er bepaalde voorwaarden waaraan er voldaan moet worden.
Zo kan je niet van de actie genieten wanneer je nog een voorgaande actie met toestel hebt actief staan. Daar u nog een contract heeft tot 24/09/2015, kan u tot die tijd geen nieuwe actie met toestel laten activeren.
Ik begrijp dat u dit niet leuk vind, maar aan de voorwaarden kan helaas geen aanpassing worden uitgevoerd
Met vriendelijke groeten
Inge
Reputatie 1
Als hij defect is laat je hem toch gewoon repareren? Of hebt u deze laten vallen?
Best dan toch eens op voorhand vragen hoeveel de herstelling ongeveer zal kosten , dat je niet teveel verschiet ;-)
Reputatie 6
Badge +2
Ja, want tegenwoordig loont het niet meer de moeite om nog een herstelling te laten doen en dat het beter is om van eerste keer een nieuw toestel aan te kopen.

Reageer