iphone 5S actie voor reeds bestaande klanten

  • 12 September 2014
  • 20 reacties
  • 583 Bekeken

hallo,


ik ben reeds klant bij belgacom en proximus nu is mijn telefoon zo goed als kapot .


Ik zou graag de iphone 5S + smart 45 nemen maar ik lees enkel voor nieuwe klanten en pay&go klanten .


kan ik als klant van smart +25 hiervoor ook intekenen of val ik weer de boot ?




alvast bedankt .

20 reacties

die vraag stel je best aan iemand van Belgacom zelf zodat je een officieel antwoord krijgt en op dit forum is dit Eva van Belgacom


via een Privé bericht ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'


op de klantendienst kunnen ze u ook de nodige info geven


Klantendienst: 0800 22 800

Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22u

Zaterdag: van 8 tot 22u


Voila tis dus terug van da een bestaande klant valt terug uit de boot.
Eva zegt jaja je kan er gebruik van maken.
in belgacom center sorry meneer mailing gekregen dat we ze niet mogen geven aan bestaande klanten enkel nieuwe. We kunen u wel een nieuw nr geven. Ohhhhh hoe tof ol al klant te zijn.
Beste Kim, Ook bestaande kalnten kunnen aanspraak maken op deze promotie.Momenteel is er geen stock meer, maar van zodra de toestellen terug ter beschikking zijn kan u via onze website online een aanvraag indienen. Met fvriendelijke groeten, Eva.
ik had dus net hetzelfde voor. heb een mailtje gekregen van een Wendy met ongeveer dezelfde uitleg.


Volgens de eshop zijn de toestellen wel op voorraad...?




Soit, waar kan ik online een aanvraag indienen? Als ik het toestel wil bestellen kan ik geen nummeroverdracht kiezen omdat ik reeds proximus ben.


wil ook van smart25+ naar smart45+ en de iphone erbij
Hoi allemaal,


Zoals jullie allemaal wellicht wel weten heeft Apple deze week de iPhone 6 gelanceerd. Daardoor is de iPhone 5s in prijs gezakt (naar 599€ voor een nieuw toestel zonder abonnement)


Dit wil ook zeggen dat de prijzen voor iPhone 5s met abonnement gaan zakken op het moment dat de iPhone 6 met abonnement gaat verkocht worden. Dat zou voor eind deze maand zijn. Proximus mag dat niet zeggen dus houden ze jullie even aan het lijntje 😉.


Dus wacht nog even af, eind deze maand komen er nieuwe prijzen, samen met de iPhone 6 (26 september is dat).


Eind deze maand afwachten dus, kijken welke toestellen er aangeboden met welke abonnementen, en keuze maken. Proximus is wettelijk sowieso verplicht dit ook aan te bieden aan bestaande klanten.
Aan mij krijgen ze waar een i voorstaat niet verkocht, ik wil geen puntjes op de i. :-))

Maar iedereen zijn goesting natuurlijk en maar een geluk ook ;-)
@ Nicolas: bedankt voor de nuttige informatie.


@Elsa: goed voor je
Ieder zijn goesting en smaak daar valt niet over te discussiëren, mijn dochter heeft er trouwens ene dus je ziet dat de theorie zo moeder zo dochter niet op alle vlakken klopt knipoog


Ik had dit ook al gelezen in de krant en de nieuwsberichten die ik in mijn mailbox ontvangen had dat o.a de prijs gezakt was enz... daarom was mijn reactie ze mogen hem zelf voor niks geven , niets negatiefs achter zoeken , meer is het niet en goed voor de i-fanaten zou ik zo zeggen ja
Ik heb hier donderdag middag ook voor ingetekend op de website van belgacom. iPhone 5S + smart 45. Ik ben wel een nieuwe klant (komende van pay&go) dus normaal zou ik hiervoor in aanmerking komen.

Maar klopt het dat ze door hun voorraad heen zijn en dat er geen beschikbaar meer zijn? Of maak ik mij zorgen voor niks en krijg ik gewoon vrij snel mijn bestelling? Alsook in de mail die ik kreeg stond dat ik binnen de 2 werkdagen zou opgebeld worden voor een afleverafspraak maar ik heb geen telefoon gehad? Of zou deze nog maandag komen?




Grtz
Anders maandag gewoon eens een privé bericht aan Eva van Belgacom sturen als je geen telefoon gekregen hebt.
Ja cv, kheb al een berichtje gestuurd zonet op de proximus facebook pagina misschien dat ze mij morgen zo wat meer duidelijkheid kunnen geven 🙂 En in die mail stond ook het telefoonnummer van de E-shop voor als je nog vragen hebt enzo, als'k niks krijg van telefoon in de namidddag zal'k zelf eens bellen.


Normaal ben ik iemand die wel vrij geduldig is maar omdat mijn iPhone 5 het liet afweten deze week heb'k op de actie gesprongen dusja het is vrij 'dringend'. Zit nu namelijk zonder telefoon...
ik heb 2 smart abonnementen bij proximus en wilde die beide omruilen voor 2 smart 45 + iphone 5S, maar helaas enkel voor nieuwe klanten. Maar mij werd verteld dat er op 1 oktober waarschijnlijk een iphone deal van start gaat voor klanten, dus eventjes geduld ;)
Heeft u hiervoor met onze collega's van E-shop contact opgenomen aub? Eva
Voorraad van E-shop is enkel voor de nieuwe activaties via de website van toepassing. Helaas kan u van deze voorraad geen gebruik maken wegens de algemene voorwaarden en de condities. Eva
Ja, en hij zei dat deze deal enkel voor niet klanten was, want de voorraad voor klanten was reeds uitverkocht.
Dit is eigenlijk te omzeilen door mijn abonnementen stop te zetten and pay&go te worden ( zo blijf ik mijn nr behouden) en dan krijg ik deze promotie wel. Een beetje belachelijk niet?
Het is helaas niet toegelaten voor de eerste 1,5 maand wanneer u uw abonnement opzegt en uw nummer Pay&Go laat worden om van zulke acties te kunnen genieten. Mvg Eva
ik heb me uiteindelijk zelf ene gekocht en de volle pot betaald.


Vindt het gewoon erg dat een bestaande klant steeds uit de boot valt alles om nieuwe klanten te kunnen krijgen maar niets voor de bestaande klanten .


bij de ene mag je geen klant zijn om er voor in aanmerking te komen zoals hier en bij de andere moet je al min 4 maanden klant zijn om er kunnen van te profiteren .


dus zo is het bij elke provider wel iets he .
ik wacht nog even af tot het einde van de maand. anders stap ik gewoon over naar een andere provider, proximus doet toch geen moeite om 1 miezerig klantje te houden :)
stuur toch eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

Reageer