Ipad/tablet app als remote voor Belgacom Tv

  • 28 August 2013
  • 1 reactie
  • 575 Bekeken

Reputatie 1

Graag een app voor remote via wifi




1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


ondertussen heb ik de CI+ module met smartcard (op een Samsung 40' met CI+ slot) eindelijk aan de praat gekregen bij mijn schoonmoeder.Eerste poging na aankoop op 3.08.13. activering lukte niet automatisch, moest vlgs. helpdesk Telenet bij hen op afstand gebeuren. 3 weken geprobeerd, zender wel 20x ingeladen na ingave parameters van de instructies. Enkel de VRT (niet gecodeerde) zenders werkten. De rest was wel zichtbaar in de kanaallijst, maar met een sleuteltje voor, en die kwamen met de foutmelding 'deze zender is gecodeerd'...Eerst het zoveelste contact met helpdesk verleden donderdag 22.08 bracht een oplossing. Die dame van de technische dienst was alert en stelde vast dat de activering van 3.08 in het systeem halverwege was blijven steken en dus niet actief geworden was. Ze zouden naar een oplossing zoeken en mij per SMS verwittigen als het in orde was. Het kon een paar dagen duren.En inderdaad, maandag 26.08 kreeg ik die SMS, en dinsdag kon ik de procedure met succes afronden. Digitale TV met een kaartje werkt nu prima met een TV-gids van 2 dagen. 't is op een ander dus niet altijd beter.....

Reageer