Sinds gisteren hebben we Belgacom TV.
Telkens wanneer ik mijn laptop uit slaapstand haal wordt hij niet verbonden met internet. De laptop krijgt geen IP adres toegewezen. Dit is op elke computer in dit huis zo.
Om wel verbinding te krijgen zet ik mijn Wifi af en toe uit en terug op.
Ik ken nog mensen met hetzelfde probleem met de Bbox 2, kan hier iets aan gedaan worden? Verkeerde DHCP instellingen?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt eens proberen met vaste IP adressen toe te wijzen aan de pc's?
Zo werkt het wel 🙂 Maar dit lijkt mij niet de meest ideale oplossing?
Beste Charlie.1521,
Probeer de modem eens volledig te resetten dit doe je door achteraan het RESET knopje achteraan 10tal seconden ingedrukt te houden. Dit doe je best met een tandenstoker, balpen of iets dergelijks.
De modem zal zijn standaard SSID krijgen en geen draadloze beveiliging meer. Probeer dan nogmaals een verbinding te maken met de pc's en testen of het al dan niet lukt.
Als het dan wel lukt, mag u de modem beveiligen met een WEP of WPA sleutel.
Mvg,
Eva van Belgacom
Probeer de modem eens volledig te resetten dit doe je door achteraan het RESET knopje achteraan 10tal seconden ingedrukt te houden. Dit doe je best met een tandenstoker, balpen of iets dergelijks.
De modem zal zijn standaard SSID krijgen en geen draadloze beveiliging meer. Probeer dan nogmaals een verbinding te maken met de pc's en testen of het al dan niet lukt.
Als het dan wel lukt, mag u de modem beveiligen met een WEP of WPA sleutel.
Mvg,
Eva van Belgacom
Ok bedantk. Ik heb nu lang genoeg gewacht om te kunnen zeggen dat het gewerkt heeft door te resetten :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.