Skip to main content
Beste, dd. 14 maart zag ik enkel drie lege selectie buttons op de e-services pagina bij het kiezen van de internetvoordelen voor de komende zes maanden. Ik werd naar deze pagina gestuurd vanaf de Belgacom home pagina waar ik de B-music activeerde. Ik kwam op de eerste selectie button terecht (zonder omschrijving dus) en bevestigde, hoopte nog op een omschrijvende tekst, maar kreeg jammer genoeg B-photo in mijn bus. Blijkbaar staat B-music eerst op de homepage en B-photo eerst in de rangschikking op e-services? Hoe dan ook, de omschrijvingen van de selectiebuttons ontbraken op dat moment... Gelieve mijn keuze dan ook om te zetten naar de gewenste B-music. Heb nog geen B-photo geredeemed (nog geen code gezien). En die omschrijving na te kijken. Thanks!

Beste annekepan,

Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen, zodat ik uw vraag kan overmaken aan de juiste dienst?

Dit kan uiteraard ook in een privé bericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Eva, het is me nog steeds een raadsel hoe je een privé bericht te sturen (mail adres ?). Mijn klantnummer is 606567023 (er is slechts één vaste lijn aan verbonden, hopelijk vinden jullie mijn login want via dit forum geef ik het voorlopig niet door). Alvast bedankt!

Annekepan

Beste Annekepan,

U kunt me een privé bericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en dan 'bericht verzenden' te kiezen.

Geen probleem, op basis van uw klantnummer is uw vraag overgemaakt aan de juiste dienst.

U mag van hen een antwoord en oplossing verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer