Vraag

Internetervaring

  • 26 December 2017
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Recent terug klant geworden bij Proximus. Heb de familus-pack aangeschaft. Nochtans 100 mbps op de advertentie. Op kantoor alle adresgegevens doorgegeven en verschillende keren gevraagd, ze waren eerlijk genoeg om te vermelden dat ze niet 100 mbps konden leveren, het zou 50-60 mbps zijn. Fair enough, opnieuw klant geworden dus.
Thuis geïnstalleerd, alles was zogezegd in orde. 20-21 mbps sinds dag 1. Happy house bezoek aangevraagd, meneer deed ook niets anders dan speedtests, even later mij verteld dat er maar maximum 30 (!!!) mbps bij mij binnen kan. Volgens meneer was dit absoluut geen probleem hoor, een 30 mbps (op papier, in werkelijkheid 20-21mbps) zou genoeg moeten zijn voor een familie met 4.
Technische dienst gebeld, zij hebben het bevestigd. Heb meneertje van technische dienst verteld dat een Proximus decoder, waar er HD-kanalen wordt gekeken, al 60% van mijn (werkelijke) download verbruikt. Ik kan 720p video's met moeite laden als iedereen op zijn toestel zit, inmiddels bijna 2018. Heb voor een oplossing gevraagd, het laatste dat ik heb gehoord was "Ja meneer, veel kan ik hier niet aan doen."

Zie bijlage voor speedtest van 30 November 2017.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer