Ik woon Regio Etterbeek (Brussel), en voor meer als een week ondertussen zijn er constant problemen met het uitvallen van het internet. Het zelfde probleem heb ik gehad van midden augustus tot begin-midden september. Ik heb daar toen voor gebeld en ze gingen het oplossen en mij een compensatie geven. (Probeer maar 2000$ te compenseren door verlies in poker door de SLECHTE QUALITEIT van jullie NETWERK). Die is echter nooit gekomen.
Het probleem was echter van de baan en ik heb besloten dan maar verder te gaan zonder stappen te ondernemen. NU echter, anderhalve maand verder, is het opnieuw DEZELFDE MISERIE.
Jullie diensten zijn bij de DUURSTE van europa (lees; De Wereld) en van zo n ONBETROUWBARE QUALITEIT, dat het woord SCHANDALIG heel vaak bij mij te binnen schiet.
Gaan jullie nu eens eindelijk werk maken van jullie netwerk qualiteit en betrouwbaarheid in REGIO BRUSSEL, en kan ik een eerlijke SCHADELOOSSTELLING krijgen??!
Of kan iemand mij linken met de beste methode om van ISP te veranderen?
MVG,
David.
Beste antwoord door LinosD
Bekijk origineel