Vorige week bezoek gekregen van een technieker die de oorzaak onmiddellijk heeft opgelost, jammer genoeg hebben wij niet kunnen inzien wat de oplossing was, maar deze wist ons te melden dat het met de PC-merk HP een algemene en gekende storing was. (op 10min was deze technieker terug weg met een positief resultaat)
Na een Windows update van 8.0 naar 8.1 werd er terug hetzelfde probleem gedetecteerd. Internet valt tss 30sec. en 1 minuut steeds weg.
Deze week hebben wij reeds 10 keer aan telefoon gehangen met jullie klantendienst, die na aandringen overgestapt is tot het regelen van een bezoek technieker. Bij aankomst meldt deze dat hij de oorzaak niet kan vinden en hij geen weet heeft van de eenvoudige oplossing die de vorige technieker uitgevoerd heeft.(heeft de persoon opgebeld na aandringen van onze zijde maar heeft hem niet aan de lijn gehad, ging ons terug contacteren maar is niet gebeurd ! )
- Merk PC = HP
- Draait op Windows 8.1
- PC werd reeds volledig geherinstalleerd
- Modem werd volledig door belgacom technieker ge-reset en ingesteld.
Beste antwoord door sabineb
Bekijk origineel