internet security op meerdere pc

  • 23 October 2010
  • 8 reacties
  • 1584 Bekeken

Reputatie 5
Kan ik de door Belgacom voorziene internet security op meerdere pc gebruiken. Anders is het misschien beter dat ik rechtstreeks via Norton koop. Voor 3 pc kost het 74,99 €. Bij Belgacom betaal ik 5 € per maand voor 1 pc.En dat voor de versie 2009.

8 reacties

Badge
Beste

je kan bij Belgacom opteren voor de optie bizz internet, kostprijs €5.45 met licentie voor 2 pc's, en €3 voor bijkomende pc

groeten-muisje
Reputatie 5
Ik kan die optie niet terug vinden. Blijkbaar krijg ik die norton versie gratis bij mijn pack internet en tv. Ik heb dan voor mijn andere pc's een gewone norton bij gekocht.

mvg

Jamo
Jamo, Norton Internet Security koop je best in de handel en niet op de site van Symantec.

Ik heb mijn cd 2011 vorige maand gekocht voor 59,00€

Welke verie heb je nu gekocht? 2011 of een oudere jaargang?

mvg,

Twen
Reputatie 5
Versie 2011 voor 3 pc's aan 64,99 €
Reputatie 6
Badge +3
Of Norton via Belgacom interessant is, hangt af van persoonlijke situatie.

Ik heb internet intense en aldus al één norton inbegrepen, een 2e PC voorzie ik à 3,33 €/maand dus 39,96 € per jaar.
Ik ben dus goedkoper af dan met een Norton geschikt voor 3 PC's à 59,9€. (computerwinkeltje.)

Van zodra ik echter een 3e PC zou willen gebruiken, dan kan ik natuurlijk beter Norton gewoon in de winkel kopen.

Conclusie:

- Eigenlijk is Norton via Belgacom voor de meeste mensen te duur, alleen met een abonnement Intense en max. 2PC's is het goedkoper via Belgacom.

- De prijs bij Belgacom zou wel eens mogen zakken omdat de winkelprijs in de loop der jaar sterk gezakt is nl. nu kan men voor de prijs van één licentie 3PC's beveiligen dus is de prijs gezakt met 66% , de prijs bij belgacom is echter gestegen (van 3 euro naar 3,33 euro voor extra pc).
Jamo, bedankt voor je reactie. Ik reageerde omdat je in je eerste bericht sprak over 74,99€.

Mvg,

Twen
Reputatie 5
Ja ,dat was met één of andere downloadverzekering,heb ik niet genomen.
Reputatie 5
Nu is het te koop voor 44,95 € en dit voot 3 pc. Word het geen tijd dat belgacom ook 3 pc in het abo opneemt.

Reageer