Internet problemen - niet te doen !!!

  • 2 April 2017
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 1
Al 2 dagen internet problemen - voetbal niet om aan te zien. Steeds haperend beeld. Wie heeft deze problemen nog. Ben dit beu en overweeg om over te stappen.

6 reacties

ik weet niet wat je allemaal al geprobeerd hebt.
Probeer eens of het helpt als je de onderstaande procedure in de welbepaalde volgorde uitvoert:
code:

- decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
   nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
- Indien je draadloze toestellen staan heb tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- Decoder terug onder spanning zetten.

- Indien het hierna nog niet moest in orde zijn kan je nog proberen door op de decoder een reset uit te voeren.

PS: voor reset van decoder, klik op volgend link voor de uitleg hoe het moet.  
Anders contact opnemen met helpdesk 080022800 voor verder opvolging van je probleem.
Indien nodig kunnen ze overwegen een technieker te sturen.
Reputatie 5
Badge +4
Dag danny,

Ik heb even een meting uitgevoerd en merk dat de lijn niet goed is.

Hiervoor gaan we een technieker moeten sturen maar ik zou graag je gsm-nummer hebben. Dan bel ik je op om een afspraak te regelen.


Mvg,

AndyM
Reputatie 1
Beste, je kan mij bereiken via 0478901676. Mvg
Reputatie 5
Badge +4
Danny,

Zoals we daarnet hebben afgesproken via telefoon, zal de technieker morgen tussen 16u30 en 20u langskomen. Heb een nota toegevoegd dat je er pas bent vanaf 17u30.

Mvg,

AndyM
Reputatie 1
Beste, alles werkt terug perfect. Zeer vreemd ! Een technieker aan huis is dus niet meer nodig. Mvg
Reputatie 5
Badge +4
Dag Danny, dat is inderdaad heel vreemd. Ik zou de afspraak toch laten doorgaan hoor, dan kan hij de lijn grondig nakijken want de waarden zijn nog steeds niet goed hoor. Mvg, Andy

Reageer