Beantwoord

Internet (gsm)

  • 26 July 2017
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Iemand die weet hoe je kan zien wie er verbonden is op mojn wifinetwerk omdat ik het rzar vin ik ben niet veel thuis enzo en toch altijd maar hoge facturen
icon

Beste antwoord door sabineb 27 July 2017, 15:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi,

Als je inlogt op je router 192.168.1.1.

kan je de devices zien die verbonden zijn op het wifi netwerk van die router

mvg sabine
Reputatie 4
Badge +2
Kan u de vraag iets duidelijker stellen?
Welke facturen gaan omhoog?
En hoe bedoeld u, wie zit er op uw wifi
als u titel Internet (gsm) heet....
met een gsm (smartphone) kan je ook op wifi het netwerk, mss is dit wat TS bedoelt.
Reputatie 4
Badge +2
Het lijkt me toch heel sterk om via de smartphone zoveel internet binnen te halen dat de factuur stijgt.....
Ook nog nooit gehoord van bijkomende kosten op internet. U vliegt dan toch gewoon op smallband....
Wat mis ik hier?
Reputatie 6
Badge +3
Enkel wanneer er geen passend data abonnement afgesloten is voor de smartphone, kan je een hogere factuur krijgen. Misschien bedoelt de topic starter dit. Sommige smartphones staan standaard ingesteld om mobiele gegevens te gebruiken.Maar de titel is niet echt duidelijk.
Het lijkt me toch heel sterk om via de smartphone zoveel internet binnen te halen dat de factuur stijgt.....
Ook nog nooit gehoord bijkomende kosten op internet. U vliegt dan toch gewoon op smallband....
Wat mis ik hier?

om te zien wie er op zijn wifi allemaal zou kunnen zitten bedoelde ik, je moet hier toch ook alles met handen en voeten uitleggen 😃
Maar de factuur stijgt bij mij ook als ik te lang mijn sim met 500MB gratis als MiFI gebruik 😟
Reputatie 4
Badge +2
Hij vraagt op zijn wifi netwerk....
+ Dan gaat de vlieger niet op voor dit: ik ben niet veel thuis enzo en toch altijd maar hoge facturen
zijn kinderen mss wel 😉

Reageer