Skip to main content
Ikhad via de tool van Belgacom Internet mijn adres ingegeven en gezien dat er 2 HD toestellen aansluitbaar zijn. Ik concludeerde dus dat VDSL2 beschikbaar is.

Ik heb dus Internet Favorite besteld via het internet. Maar ik kreeg bbox1 opgestuurd.

Dus heb ik de klantendienst van Belgacom opgebeld, en kreeg te horen dat VDSL2 bij mij toch niet beschikbaar zou zijn. Ik deed mijn verhaal dat het wel beschikbaar moet zijn, maar ik kreeg geen verhoor. Dus heb ik met de telefoniste besloten om het abonnement naar Internet comfort over te schakelen.



Mijn vraag is dus, of VDSL2 werkelijk niet beschikbaar is voor mij? Wanneer dan wel? Waarom zegt de website dat het wel beschikbaar is?



fc969254
Tja, dat is blijkbaar nog al gebeurd, dat de website test niet accuraat is. Best is om met de technische dienst op 0800 22700 contact op te nemen om meet zekerheid te weten wat je lijn aankan. Eva zal je echter maandag wel iets kunnen zeggen.


mij hebben ze ook zo liggen gehad ik wou sneller surfen en smeren je dan een hoger abbo aan en dan blijk je toch niet sneller te surfen.



ze zijn er een zooitje van het maken


dat ze het er dan bijzetten op hun website dat die test niet accuraat is;



wat hebben de mensen eraan als die testresultaten toch niet blijken te kloppen


Beste zodiac,



Belgacom is niet aansprakelijk voor de inhoud of de juistheid van de informatie die zich op deze site bevindt.



Dit kunt u terugvinden op onze website onder de wettelijke vermeldingen.



We verwijzen voor de meest accurate informatie ook steeds naar onze klantendienst of de verkooppunten.



Onze excuses voor het ongemak.





Met vriendelijke groeten,



Eva




Reageer