Beantwoord

Internet en Proximus TV

  • 30 May 2017
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

Ik ben sinds 30 maart 2017 klant bij proximus en heb nog steeds geen datim voor een instalatie
gekregen. is dit Normaal??
ik bel bijna dagelijks naar 0800 22 800 voor iets van informatie te kregen maar telken😫 😫 s krijg ik een
melding van ik zal het doorgeven, ze zullen jou morgen terug bellen.
maar ik word nooit terug gebeld.

wat moet er gebeuren voor meer informatie te krijgen of eindelijk een datum van instalatie te krijgen?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 1 June 2017, 09:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik heb op 15 aanvraag gedaan voor tuttimus, sinddien zijn onze smartphone overgezet van telenet naar proximus. Wij konden niet anders omdat wij op ons buitenvrrblijf geen goede ontvangst hebben met telenet gsm. Ik heb vorige vrijdag mail gekregen dat ze maandag zouden aansluiten tussen 12h30 en 17h. Wij hebben geen technieker gezien. Na 17h gebeld met klanten dienst ze hebben nota gemaakt en de afspraken dienst zou dinsdag, vandaag dus bellen. Deze nammidag zelf gebeld , de afspraken dienst kan je niet aan de lijn krijgen raar., ze hebben ze zelf gecontacteerd en gaan nu binnen 3 dagen me zelf contacteren. Ik snap dat niet als je naar telenet belt kunnen deze met 1 telefoontje je een technieker boeken.
Zijn de mensen tevreden hier tevreden van de proximus diensten?
Reputatie 7
Badge +3
Dag just-lissens,

Dossier 42402119 werd hiervoor opgemaakt. Ik heb deze nu via mijn verantwoordelijke laten escaleren met vraag tot een spoedige behandeling.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
Badge
Kan u dat ook voor mij eens doen aub AntonellaD ? Want ik wacht ook op afspraak, bij de eerste afspraak is de techieker niet gekomen. Ganse nammidag thuis gezeten voor niks.
Afspraken dienst zou me dinsdag terug opbellen wat ook niet gebeurd is.
Ik hoop jullie snel voor ons ook een oplossing hebben. Is precies of jullie willen geen nieuwe klanten. Enkel ons vaste lijn moet nog over gezet worden, internet aansluiting en 2 tv,s
608215108 is onze klanten nr op naam van rudy boumon. Ik hoop u me ook helpen kan.
Reputatie 1
Badge
Dag just-lissens,

Dossier 42402119 werd hiervoor opgemaakt. Ik heb deze nu via mijn verantwoordelijke laten escaleren met vraag tot een spoedige behandeling.

Groetjes,
Kan jij me daar ook mee helpen?
hoelang duurd het voor ze je komen aansluiten?
Ik kreeg via mail een datum voor de maandag 29 mei maar technieker niet geweest
Wij zijn nu klant bij telenet.
608215108 is ons klantennr. De gsm,s zijn wel al over gezet.
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag murdock 1,

Ik heb ook voor jou een escalatie aangevraagd. De bevoegde dienst zal dit asap nakijken.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
Badge
Dag murdock 1,

Ik heb ook voor jou een escalatie aangevraagd. De bevoegde dienst zal dit asap nakijken.

Groetjes,

Antonella


Beste
Ik heb zopas een anulatie aangevraagd van de instalatie op thuis adres van tv,vaste lijn, internet. Heb ervoor gebeld naar de klantendienst. Mijn vrouw wil blijven waar we zijn. Ze wil wel dat onze gsms naar mobilus M komen.
Onze 2 gsm nrs blijven met een abo bij proximus. Maar willen van mobilus S naar M
Mvg
Rudy
Reputatie 7
Badge +3
In orde murdock 1, geantwoord via privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer