Vraag

Internet Comfort


Ik heb een pack met daarin Internet Comfort. Onder "Mijn Producten - abonnement Internet Comfort - Diensten - Actief" staat Volume Pack Unlimited: kostprijs 7,50 euro/maand. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit ooit heb aangevraagd. 150Gb/maand is voor mij meer dan voldoende. Kan ik deze dienst opzeggen?

16 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er staat ook in het groen bij : inbegrepen toch. Je gaat daar niet extra voor betalen. Dat zit sowieso in je internet comfort abo.
Er staat ook in het groen bij : inbegrepen toch. Je gaat daar niet extra voor betalen. Dat zit sowieso in je internet comfort abo.
Bij de diensten staat ook nog Internet Office & Go Comfort 6,81 euro/maand en dat betaal ik wel degelijk extra ondanks het in groen staande "inbegrepen".


Als verder door de bestelling gaat zal je zien dat er 0€ staat , dus gratis


Als verder door de bestelling gaat zal je zien dat er 0€ staat , dus gratis

Met alle respect maar het item "Extra volume 20 GB" is niet hetzelfde als "Volume Pack Unlimited". Ik vraag me gewoon af of dit laatste kan opzeggen.
Oei inderdaad ik had het verkeerd begrepen, sorry.
Je kan het ook opzeggen via online formulier => http://proximus.be/opzeggen
Daar in het tekstveld specifiëren dat je enkel en alleen deze optie wilt annuleren in je abonnement/pack
Je kan ook gewoon bellen naar de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) dit is wat ik meestal doe, enfin aan u de keuze.
Reputatie 7
Badge +6
Dat lijkt me niet: dat volume pack unlimited hoort bij je comfort pack en zal daarom altijd actief staan. Het betekent gewoon dat bij je comfort pack je volume in feite ongelimiteerd is.
De optie Internet Office & Go is wel betalend. Bij mij staat die als Beschikbaar en niet als Actief. Ik heb ook een Pack Comfort. Die moet dus op een of ander moment geactiveerd zijn en kan je dus wel desactiveren via je MyProximus.

Waarschijnlijk vind je de dienst Volume Pack unlimited wel terug als Beschikbaar in een Pack Start ( waar het volume dus wel beperkt is) en als je die daar activeert, betaal je € 7,5/m extra, maar dat zal iemand met zo'n pack moeten bevestigen.
'k zal eens zien bij mij hoe het staat , tot straks.....

Hier ben ik weer 🙂

Inderdaad staat gewoon inbegrepen, dus moet je er u niks van aantrekken (ik had dit zelf nog nooit zien staan)



allee ik heb weeral iets bijgeleerd 😉
'k zal eens zien bij mij hoe het staat , tot straks.....

Hier ben ik weer 🙂

Inderdaad staat gewoon inbegrepen, dus moet je er u niks van aantrekken (ik had dit zelf nog nooit zien staan)



allee ik heb weeral iets bijgeleerd ;-)

Zo staat het er bij mij:
Als je op de plus klikt omcirkeld in het rood kan je dan waarschijnlijk ook kiezen om te deactiveren of niet ?

Reputatie 7
Badge +6
Nu snap ik toch niet waarom dat bij Elsa en mij als 'inbegrepen' staat in het groen en bij u niet. Volgens mij klopt er toch iets niet. Hebt u dat pack al lang en waaruit bestaat het, als ik u vragen mag?
Neem in elk geval maar eens contact op met de klantendienst of hier met het Proximus Team om alle gegevens te controleren.
Als je op de plus klikt omcirkeld in het rood kan je dan waarschijnlijk ook kiezen om te deactiveren of niet ?


Ik kan daar niets aan veranderen.
Nu snap ik toch niet waarom dat bij Elsa en mij als 'inbegrepen' staat in het groen en bij u niet. Volgens mij klopt er toch iets niet. Hebt u dat pack al lang en waaruit bestaat het, als ik u vragen mag?
Neem in elk geval maar eens contact op met de klantendienst of hier met het Proximus Team om alle gegevens te controleren.

Ik heb dit pack maar pas. Jarenlang heb ik een Bizz Pack Internet + Telefonie + TV gehad. Sinds ik gestopt ben met mijn zelfstandige activiteit ben ik overgestapt naar Pack Internet Comfort + Telefonie + TV..
Bel gewoon eens naar de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) zodat ze dit kunnen nakijken.
Reputatie 7
Badge +6
Neem contact op met de klantendienst, want het klopt toch niet: ik heb exact het zelfde pack en daar is dat Volume Pack unlimited inbegrepen en is de dienst Internet Office & Go 'beschikbaar'. De klantendienst 0800 22 800 kan dat voor u het snelst nagaan en in orde brengen.
Badge +4
Nu snap ik toch niet waarom dat bij Elsa en mij als 'inbegrepen' staat in het groen en bij u niet. Volgens mij klopt er toch iets niet. Hebt u dat pack al lang en waaruit bestaat het, als ik u vragen mag?
Neem in elk geval maar eens contact op met de klantendienst of hier met het Proximus Team om alle gegevens te controleren.

Ik heb dit pack maar pas. Jarenlang heb ik een Bizz Pack Internet + Telefonie + TV gehad. Sinds ik gestopt ben met mijn zelfstandige activiteit ben ik overgestapt naar Pack Internet Comfort + Telefonie + TV..

Dit zal vermoedelijk nog een overblijvertje zijn van uw vorige pack, gewoon aan proximus laten weten dat je dit niet meer wil.
Dat zal inderdaad wel zo zijn, bij verandering van pack valt dit wel meer voor dat de transformatie maar gedeeltelijk gebeurd, en wat ik nog rader vind is dat dan ook sommigen bij veranderen van pack op een lager lijnsnelheid komen te staan, precies of dat dan de TBF hierdoor opgestart wordt, maar wat dat met veranderen van pack te zien heeft is mij totaal onduidelijk‼

Reageer