Internet comfort


kan iemand mij uitleg geven wat ik moet doen met volgende probleem!!!
wij hebben namelijk een internet comfort waar wij tot gisteren over 650 G beschikten en opeens vandaag beslist proximus op eigen houtje zonder ons op de hoogte brengen enz dat alles word terug gedraaid naar 300 GB en ook snelheid vermindering maar dit gaat er dus los over !!!
Dus bij wie kan ik het beste klacht indienen graag ondersteuning

70 reacties

Het idiote is dat ik juist aan het zien was om de mobiele telefonie om te zetten van Base naar Proximus, maar ook dat gaat dus niet door. Gisteren de aanvraag nog gedaan voor internet bij de concurrentie...
Heb geen verstand van de wet maar mag dat zomaar dat PX ongevraagd contracten veranderd zonder de toelating van de klant?
Ik denk van wel, net zoals bij een autoverzekering bv. ze een artikel kunnen aanpassen, over het algemeen staat dan ergens op de factuur dat je kan opzeggen als je niet akkoord bent, ik weet nu echter niet of het voor dit geval het er ook op staat, maar voor een prijswijziging is dat zeker het geval?
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb het dus ook aan mijn pan. Kijk ook goed op de foto hoeveel extra GB van het volume pack ik kan toevoegen
En als je bestelt via MyProximus en verder gaat vooraleer de bestelling te bevestigen komt er dan geen 0€ te staan (ik ga er hier vanuit dat je comfort pack hebt)
Reputatie 3
Badge +1
En als je bestelt via MyProximus en verder gaat vooraleer de bestelling te bevestigen komt er dan geen 0€ te staan (ik ga er hier vanuit dat je comfort pack hebt)
Ik kan niet bestellen ...

Ik heb trouwens zojuist al mijn facturen van december tot en met maart bekeken en nergens staat er vermeld dat de volumes gingen dalen in maart.
Volgens mij is dit dus niet wettelijk. Ik ga morgen klacht neerleggen. Want ik voel mij bedrogen. (ik moet ook betalen voor de diensten, krijg het niet gratis)
Inderdaad, ik heb juist enkel dagen geleden ook mijn factuur betaald en staat toch ook niks vermeld en ook geen melding gekregen via sms 8999.
Mag ik je ook vragen hoe je juist klacht indient, want jij werkt voor P en zal intern de weg kennen, maar bvb een gewone klant kan waarschijnlijk alleen maar via online mail klacht indienen of beter gezegd de beste manier om klacht in te dienen.
Reputatie 7
Badge +6
Wat is hier in 's hemelsnaam allemaal aan de hand, zeg???
Ja ik kan het niet checken of ik niet gratis kan bijbestellen want mijn volume is niet op, maar als dat waar is zitten ze weer met een serieuze bug want in hun policy staat duidelijk dat je gratis volume kunt bijbestellen als het op is (ik spreek nu weer voor comfort pack)
Badge +4
Ik heb het dus ook aan mijn pan. Kijk ook goed op de foto hoeveel extra GB van het volume pack ik kan toevoegen
Zo is dat ja, maar je moet gaan bij het tablad mijn producten -> internet thuis -> diensten actief en beschikbaar , bij beschikbaar staat normaal 20 GB bestellen
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb ooit eens zo'n volumepack bijbesteld en dat staat er nog altijd bij.
Inderdaad Marleen net zoals bij mij, maar het probleem is dat Techno blijkbaar niet kan bijbestellen
zie edit: ->(en ik ook niet maar dit zal in mijn geval zijn omdat mijn volume niet op is.)
Edit: ik ben daarjuist te vlug geweest, om uit te testen ik kan wel bestellen ook voor het volume op is, zie hieronder:

Reputatie 7
Badge +6
Wel, via de RedsFan methode is dat extra pack voor mij nog altijd beschikbaar. je moet trouwens niet wachten tot je volume bijna is opgebruikt om het te bestellen, dat heb ik ook niet gedaan.
Reputatie 7
Badge +6
Zie je wel!
Reputatie 3
Badge +1
Inderdaad, ik heb juist enkel dagen geleden ook mijn factuur betaald en staat toch ook niks vermeld en ook geen melding gekregen via sms 8999.
Mag ik je ook vragen hoe je juist klacht indient, want jij werkt voor P en zal intern de weg kennen, maar bvb een gewone klant kan waarschijnlijk alleen maar via online mail klacht indienen of beter gezegd de beste manier om klacht in te dienen.


0800 22 800 ... Want ik ken niemand intern van de klantendienst.
Die methode lukte wel niet gisteren en enkele dagen geleden , zoals het vroeger altijd wel lukte (voor 1 maart bedoel ik dan) daarom dat ik dacht dat het niet meer lukte vooraleer je volume op was en ook de reden dat ik dit hier al gepost had enkele dagen geleden, en 'k vraag mij af of het bij redsfan dan enkele dagen geleden wel lukte, ik veronderstel dat ze van de 1ste maart aanpassingen gedaan hebben aan Myproximus om volume bij te bestellen want anders zou het nu ineens weer niet van zelf lukken.

Maar soit het voornaamste is dat het wel terug lukt.

En dan is de oplossing voor de grootverbruikers zoals netflixer's om genoeg volume bij te bestellen zodat men reserve heeft om onafgebroken te kunnen netflixen
Alleen is de vraag hoeveel keer je dit volume naeen kunt bijbestellen,!!!!


Ik denk dat ze aanpassingen uitvoeren op MyProximus want de optie om bij te bestellen stond er niet op 1 maart en volgende en nu wel
Overzicht / Internet / Diensten / Beschikbaar / + Extra volume 20GB Gratis abonnement /(op + klikken) Extra volune 20 GB /Bestellen enz.... dan zie je dat het 0€ kost
Reputatie 7
Badge +6
Kan jij nu ook bijbestellen Techno ?
Ook bij mij is de "unlimited" limiet van 600GB naar 250GB gezakt, zonder enige vorm van verwittiging.
Wanneer ik de Volume Pack probeer te activeren, krijg ik al 5 dagen de volgende error:

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.


Wat wordt hieraan gedaan? Ik betaal voor "unlimited" volume...
Reputatie 3
Badge +1
Kan jij nu ook bijbestellen Techno ?
Neen, heb hetzelfde probleem als Melago
Ik vraag me af wat hun doel is? Mensen die unlimited betalen wegpesten.
Vanaf nu krijgen ze hun betalingen in schijven ze. Eerst €20 en daarna zullen een 10-tal keer moeten klikken voor de rest.
Ik snap het nut niet...

Reageer