zit al dagen te sukkelen met het internet,
ik heb b-box 2 en de dsl erop knipperd dikwijls en dan valt alles weg, zeker dat ik mijn vaste pc aanzet en ook digitale tv heeft veel storing, er is ieman langs geweest en weet niet wat er scheelt, nu gaan ze kijken dat het niet buitenhuis is, maar kan ook aan b-box2 liggen dat hij happert, heeft er aleens iemand ook zo'n problemen gehad?
A
brigitte : Ik zie in uw dossier dat ze met u contact opnamen en u met hen tot een afspraak kwam voor volgende week maandag. mvg Sabine
A
Dag Brigitte,
ik heb dit nog eens doorgespeeld, men gaat je spoedig contacteren. Gelieve het te laten weten mocht er zich toch nog een probleem voor doen.
MVG,
Wim
ik heb dit nog eens doorgespeeld, men gaat je spoedig contacteren. Gelieve het te laten weten mocht er zich toch nog een probleem voor doen.
MVG,
Wim
Blijven dat het is opgelost. Hier hebben wij dat probleem ook gehad.
via privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
kan je ook eens de stand van zaken laten nakijken.
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
kan je ook eens de stand van zaken laten nakijken.
vervolg verhaal
ze zijn mijne stoep komen openleggen de medewerkers van proximus en hebben wat laswerken uitgevoerd,
daarna terug binnen alles aangesloten, zoals de modem,
zal aan modem liggen klonk het,
de dag erna nieuwe modem gaan halen b-box 3, aangesloten
tv signaal valt nietmeer uit, maar internet op pc regelmatig nog wel
deze morgen terug gebeld, medewerker test gedaan van de lijn, hij zei amai veel problemen op uw lijn, belde na een test terug en vroeg dat het internet nog uitviel,
ja dus valt nog constant uit,, hij ging het doorgeven,
nu na 7 uur nog steeds zelfde probleem,
vraag mij af wanneer dit opgelost gaat zijn?
moet ik nu nogeens terug bellen?
ze zijn mijne stoep komen openleggen de medewerkers van proximus en hebben wat laswerken uitgevoerd,
daarna terug binnen alles aangesloten, zoals de modem,
zal aan modem liggen klonk het,
de dag erna nieuwe modem gaan halen b-box 3, aangesloten
tv signaal valt nietmeer uit, maar internet op pc regelmatig nog wel
deze morgen terug gebeld, medewerker test gedaan van de lijn, hij zei amai veel problemen op uw lijn, belde na een test terug en vroeg dat het internet nog uitviel,
ja dus valt nog constant uit,, hij ging het doorgeven,
nu na 7 uur nog steeds zelfde probleem,
vraag mij af wanneer dit opgelost gaat zijn?
moet ik nu nogeens terug bellen?
Guust Flater heeft de post nog niet gesorteerd want die doet andere dingen die niet tot zijn taken behoren.
Hangt er inderdaad een beetje van af wie er van dienst is denk ik en hoeveel werk ze hebben !? Je kan altijd nog één sturen om te vragen of ze al meer nieuws hebben voor u zo kom je weer bovenaan op de stapel te liggen bij manier van spreken ;-)
Je kan natuurlijk ook nog de vraag stelen via ➽ mail ons
Je kan natuurlijk ook nog de vraag stelen via ➽ mail ons
beste,
duurt dat lang voor de medewerkers antwoorden, tot hiertoe nog niets ontvangen
groetjes
duurt dat lang voor de medewerkers antwoorden, tot hiertoe nog niets ontvangen
groetjes
nee hij heeft geen andere geprobeerd
ik heb een bericht gestuurd aan de medewerkers bedankt
ik heb een bericht gestuurd aan de medewerkers bedankt
Je kan altijd een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
om eventueel de stand van zaken te vragen of ze er verder mee bezig zijn.
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
om eventueel de stand van zaken te vragen of ze er verder mee bezig zijn.
Dit heeft niks met pc instellingen te maken hoor.
zelf al moest je telefoon hebben dan zou dit nog niet noodzakelijk betekenen dat die niet goed of slecht zou werken omdat je DSL slecht werkt, het kan zelf met een slechte telefoon verbinding gebeuren dat je nog VDSL2 hebt,
maar we gaan hier het nu niet moeilijker maken dan het al is, en trouwens de persoon die geweest is zou dit wel gemerkt hebben.
Dit is een slechte verbinding die je hebt met de glasvezelkast (ROP) waarop je aangesloten bent
of centrale (indien je niet op een ROP aangesloten bent)
Je modem heeft moeilijkheden om te synchroniseren op het VDSL2 (of ADSL) signaal.
Dat kan inderdaad zowel een fout in de bbox zijn maar ook een fout in de DSLAM waarop je aangesloten bent aan de kant van Proximus.
De persoon die komen kijken is, heeft hij dan niet geprobeerd met een andere bbox die hij bij had, om uit te vissen of het aan de bbox ligt?
zelf al moest je telefoon hebben dan zou dit nog niet noodzakelijk betekenen dat die niet goed of slecht zou werken omdat je DSL slecht werkt, het kan zelf met een slechte telefoon verbinding gebeuren dat je nog VDSL2 hebt,
maar we gaan hier het nu niet moeilijker maken dan het al is, en trouwens de persoon die geweest is zou dit wel gemerkt hebben.
Dit is een slechte verbinding die je hebt met de glasvezelkast (ROP) waarop je aangesloten bent
of centrale (indien je niet op een ROP aangesloten bent)
Je modem heeft moeilijkheden om te synchroniseren op het VDSL2 (of ADSL) signaal.
Dat kan inderdaad zowel een fout in de bbox zijn maar ook een fout in de DSLAM waarop je aangesloten bent aan de kant van Proximus.
De persoon die komen kijken is, heeft hij dan niet geprobeerd met een andere bbox die hij bij had, om uit te vissen of het aan de bbox ligt?
zou dat eventueel aan pc intellingen kunnen liggen dat internet uitvalt?
nee heb geen vaste telefoon
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.