Beantwoord

internet abonnement

• 11 januari 2016
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

hallo beste ik heb een vraagje ik heb net internet abbonement in een pack besteld en geinstaleerd maar ik zit nu met internet comfort maar ik zou graag willen veranderen naar internet maxi goe moet ik dit doen want als ik nieuw pack wil bestellen van internet maxi wilt hij mijn digitale tv verwijderen uit mijn abonement ?
mvg
icon

Beste antwoord door Bram 11 januari 2016, 14:52

Hallo audiokickerz,

Je gaat gewoon naar www.proximus.be en selecteert daar jouw Pack. Deze pagina is een goed startpunt.
(trouwens: om alles vlotter vooruit te gaan, is het goed als de website al weet wie jij bent. Zie je rechtsboven je naam nog niet staan, log dan eerst even in in MyProximus en begin daarna opnieuw)

Wanneer je vervolgens verder gaat in de bestelflow (nadat je op de knop "bestellen" hebt geklikt), zou je een pagina moeten zien die een samenvatting geeft van je nieuwe pack (incl TV) en ook je installatieadres. Klopt er iets niet aan die pagina? Klik dan op de "chat" knop, dan kan een medewerker je direct helpen met je bestelling.

Vriendelijke groeten,
Bram
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo audiokickerz,

Je gaat gewoon naar www.proximus.be en selecteert daar jouw Pack. Deze pagina is een goed startpunt.
(trouwens: om alles vlotter vooruit te gaan, is het goed als de website al weet wie jij bent. Zie je rechtsboven je naam nog niet staan, log dan eerst even in in MyProximus en begin daarna opnieuw)

Wanneer je vervolgens verder gaat in de bestelflow (nadat je op de knop "bestellen" hebt geklikt), zou je een pagina moeten zien die een samenvatting geeft van je nieuwe pack (incl TV) en ook je installatieadres. Klopt er iets niet aan die pagina? Klik dan op de "chat" knop, dan kan een medewerker je direct helpen met je bestelling.

Vriendelijke groeten,
Bram
ja maar heb al een pack ik wil gewoon het internet pack veranderen moet ik dan het voledige pack veranderen of gewoon het internet pack ?
Ik doe persoonlijk ook zoiets liever via de klantendienst 0800 22 800 maar ieder zijn voorkeur natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +4
ja maar heb al een pack ik wil gewoon het internet pack veranderen moet ik dan het voledige pack veranderen of gewoon het internet pack ?
Je kiest gewoon je nieuw pack. Aan 1 lijn, kan er maar 1 pack gekoppeld worden (om evidente redenen), dus je nieuwe pack zal je vorige pack vervangen. Als je twijfelt, gebruik dan maar de chat functie.

Reageer