instellingen van mail verzending

  • 23 August 2014
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken


Als ik een nieuwe mail verstuur blijft in de hoofding van deze mail mijn accountname/user name/gebruikersnaam staan in plaats van mijn e-mail adres zelfs als ik deze vervang door mijn e-mail adres. Hoe kan dit veranderd worden?


Als ik mijn proximus GSM nummer ingeef bij de configuratie voor herstellen van mijn wachtwoord in de configutatie gebruiker en deze nummer bevestig blijft deze vraag telkens opnieuw gesteld als ik inlog op mijn belgacom webmail.


mijn gebruikersname: fd392870

1 reactie


Ik hoop dat het niet meer voorvalt als enkele jaren geleden met Hotmail waar er toen bij velen hun account geblokkeerd was en zelf na het opsturen van zoveel mogelijk bewijzen was het niet meer mogelijk om je account terug te krijgen dus was alle mail verdwenen. , Ik wil maar zeggen dat het ook daar soms kan verkeerd lopen, al valt dit gelukkig zelden voor.



Nog als info als je bv je opzeg doet bij Belgacom dan blijft je BGC mailaccount wel nog zes achttien maanden beschikbaar en dan heb je wel de tijd om iedereen op de hoogte te brengen.



correctie: dit is ondertussen 18 maanden geworden dat je uw mailbox nog kunt gebruiken na opzeg !

Reageer