Instellen internet verbinding en email accounts op nieuwe computer

  • 12 December 2012
  • 1 reactie
  • 751 Bekeken

  • Practitioner
  • 25 reacties

Zal moeten starten met totaal nieuwe computer zonder overdracht van vorige. Het enige dat ik wel verder zal gebruiken is mijn modem speedtouch die ik aan de nieuwe computer zal aansluiten. Heb een internet abonnement belgacom met login en wachtwoord en ook verschillende emailaccounts skynet. Is het voldoende om op de nieuwe computer mijn huidig modem aan te sluiten om een internet verbinding (met of zonder gebruik van login en wachtwoord?) tot stand te brengen? Kan ik dan vervolgens mijn emailaccounts nieuw instellen? Het zal een windows 8 zijn op een HP elite 7500. Komt door het aansluiten van mijn huidige modem automatisch een pictogram te voorschijn waarop ik kan klikken om de internet verbinding in te stellen. Mag ik vragen mijn twijfels weg te werken. Alvast bedankt.

1 reactie



Bedankt. Huidig aansluitdoos (in de muur) met 6 pins. Daarop is nu een ADSL splitter Alcatel speed touch 5 pins (met de modem verbonden) waarop de stekker voor de vaste telefoonlijn aangesloten is. Begrijp ik u goed? Met die gegevens is het mogelijk de VDSL2 filter op mijn aansluitdoos an te sluiten en die dan aan de Bbox te verbinden? Ik heb geen adaptor nodig?? Opvolgen van de uitleg op de door u opgegeven installatiegids? Ik kan best begrijpen dat ik nu tot morgen zal wachten om uw reactie te ontvangen. Vriendelijke groet.



Je kan dan je filter TF2007 op de 6 pins aansluitdoos inpluggen en je kan ook gewoon deze vervangen door de NT2007 aansluitdoos


want zowel de NTP2007 als de TF2007 zijn inbegrepen in die 29 Euro


grtjs

Reageer