Vraag

Installatie van de nieuwe TV-ervaring mislukt


Modem en decoder afzetten en terug opzetten: gedaan!

Installatie mislukt.

Opnieuw gedaan: mislukt

Opnieuw gedaan: mislukt

't Is toch gewoon die knoppekes aan en uit zetten?

Ook klank en beeld is niet meer synchroon.

En nu????????

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wat bedoel je eigenlijk met 'installatie van nieuwe TV ervaring? De nieuwe interface? Op welk type decoder?
Dat uit en aan zetten moet wel in de goede volgorde:
Decoder en modem uitzetten,
dan modem weer aanzetten en 5 minuten wachten, dan decoder weer aanzetten.
Zo heeft een medewerker ons gisteren nog eens gezegd.
Als dat niet lukt toch eens de technische klantendienst bellen, want voor TV is die ook in het WE te bereiken tot middernacht, behalve op feestdagen.. Zij kunnen dan alles eens nakijken.
0800 22 800
Bedankt voor het snelle antwoord.
Zo heb ik het echter gedaan.

Zal weer eens moeten bellen en dat doe ik niet zo graag.
Sorry, nog vergeten te antwoorden op eerste vraag.
Weet ik zelf niet.
Dit kreeg ik om GSM. Nog 1 keer slapen en je geniet van de nieuwe Proximus TV-ervaring! Laat vanaf nu je modem en decoder aan.

Niks TV-ervaring.
De nieuwe TV-ervaring is mislukt.
Reputatie 7
Badge +6
Dat is dan zeer jammer.
Kijk ook eens hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_trouble_img_sound/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/probleem-met-het-beeld-of-het-geluid-van-proximustv-wat-te-doen.html
Daar legt men het nog eens uit, stap per stap.

Ik ben anders altijd prima geholpen op de klantendienst.
Reputatie 7
Badge +6
Gelijkaardig probleem hier?
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/roll-out-decoder-upgrade-faalt-op-v4-sw-versie-leon-batch2-1521022-34713
Reputatie 7
Badge +6
Gaat hier ook om een SMS die per vergissing werd verstuurd naar een V4 decoder gebruiker?
best voor zo'n problemen is nog altijd van naar de helpdesk 0800 22 800 te bellen zoals je al aangeven hebt, gelukkig valt dit niet al te veel voor, nog mar ene keer voorgehad met mijn vroegere v5 toen hebben ze ook iets gepusht naar mijn decoder en 't was direct opgelost, hopelijk is het voor TS ook al lang opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, hopelijk al lang opgelost, maar ja, je krijgt zo'n SMS en dan denk je, waarom lukt dat nu niet, hé.
Al denk ik niet dat in het geval van Karel dat hij een sms gekregen heeft 't zal waarschijnlijk zijn zoals ik het ook voorgehad heb, namelijk het niet willen lukken van het correct inladen van de software.
Reputatie 7
Badge +6
Al denk ik niet dat in het geval van Karel dat hij een sms gekregen heeft 't zal waarschijnlijk zijn zoals ik het ook voorgehad heb, namelijk het niet willen lukken van het correct inladen van de software.
ja hoor, kijk maar eens: hij zegt het verder: hij heeft een sms gekregen. 'Nog 1 keer slapen en je geniet van de nieuwe Proximus TV ervaring' . Daarom dat ik er zo naar vraag.
Toch een spijtige vergissing dan.
Het is verder wel een zaak tussen TS en Proximus.
Ja ik heb geen glazen bol 😉 maar omdat het soms verkeerd afloopt bij het inladen van nieuwe software dacht ik eerder dat het dat was dat karel voorgehad heeft ,
ik heb bij het inladen van de 116 twee maal opnieuw moeten beginnen, maar voor de tweede poging had ik eerst de bbox3 een factory rest geven en dan lukte het wel ineens, enfin daarom dat ik dacht dat hij ook het zelfde zou kunnen voorgehad hebben en in dit geval ontvang je natuurlijk geen sms.

Reageer