installatie -en activatiekosten

  • 3 December 2013
  • 1 reactie
  • 836 Bekeken


Hallo,


Vorige week ben ik verhuisd en had ik mijn pack internet + tv laten omschakelen naar mijn nieuw adres.

Ik ben altijd heel tevreden van Belgacom geweest en wou - voor de minste zorgen - ook dan dit bestaande pack behouden.

Ik ben daarvoor even tot de Belgacom shop geweest en nadien belde mij een medewerker op om te laten weten dat een technieker zou langskomen omdat er nog geen aansluiting in de woning voorzien was.


Vervolgens zijn ze langs geweest en werd het aansluitpunt correct geïnstalleerd en een paar dagen later stond mijn pack actief.

Alles is dus correct verlopen, tot ik vandaag tot mijn grote verbazing op mijn E-Services zie dat deze omschakeling mij 79€ extra zal kosten.

Er zijn 30€ kosten voor de werken uitgevoerd door de technieker en 49€ voor de activatie op het netwerk.

Ik vind dit bedrag toch wel heel hoog. Ik vind het onbegrijpelijk dat je als vaste klant zo hoog wordt gefactureerd en dit enkel en alleen maar om een verhuis te regelen. De aansluiting van de modem en Belgacom TV heb ik zelf uitgevoerd. Niemand heeft me ooit iets laten weten over dergelijke hoge kosten. Had ik dit op voorhand geweten, dan had ik niet gedaan. Ik kreeg immers van Telenet een aanbod om gratis over te stappen en ben daar niet op ingegaan...



Toch wel een dure grap... Waarom worden altijd de nieuwe klanten vrijgesteld van dergelijke kosten? Kan hier echt niets aan gedaan worden?

Alvast bedankt.


Mvg, Lieven





1 reactie

Beste Angelica,

Uw factuur moest betaald zijn voor 30 september.

Wij hebben de betaling ontvangen op 24 oktober nadat u op 23 oktober op minimum dienst werd geplaatst.

Deze aanrekening is dus terecht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer