Beantwoord

installateur

  • 26 January 2016
  • 7 reacties
  • 324 Bekeken

Hoi,

Wij zijn net overgestapt van Telenet naar Proximus. De installateur ging gisteren langs komen om alles te installeren.
Gisterenavond rond 16.30 krijg ik telefoon dat hij niet kon komen en dat hij vandaag om 12.30 hier ging zijn. Tis nu net iets na 13u en is hier nog altijd niet.

Begint goed.... zijn zelfs nog niet te goei klant en t begint al...

Heeft er nog iemand hier ervaring mee gehad?

Bedankt

Groetjes
icon

Beste antwoord door HeidiE 26 January 2016, 14:29

Bekijk origineel

7 reacties

@Daniel,
Voor de andere operatoren ga ik niet gaan zien op Facebook en Twitter bijvoorbeeld maar ik kan mij goed inbeelden dat dit ook daar, en nog bij andere, wel zal voorvallen.
Zoals ze zeggen het gras is niet altijd groener op een ander 😉
Reputatie 7
Badge +3
Hey Lars,

Kun je mij een klantnummer doorgeven voor nazicht?

Met vriendelijke groeten,
HeidiE

Hoi,

Wij zijn net overgestapt van Telenet naar Proximus. De installateur ging gisteren langs komen om alles te installeren.
Gisterenavond rond 16.30 krijg ik telefoon dat hij niet kon komen en dat hij vandaag om 12.30 hier ging zijn. Tis nu net iets na 13u en is hier nog altijd niet.

Begint goed.... zijn zelfs nog niet te goei klant en t begint al...

Heeft er nog iemand hier ervaring mee gehad?

Bedankt

Groetjes
Reputatie 2
Badge
@Lars, vergelijkbare situaties lees je heel veel op Proximus hun sociale netwerken Facebook en Twitter, dus er zijn er heel veel zou ik zeggen die daar ervaring mee hebben dat de afspraken van de technieker niet nagevolgd worden, heel plezant als je daarvoor een dag congé genomen hebt !

Ik zit nu soms op hun Facebook maar komt dat dan bij die andere operators ook zo veel voor?
Reputatie 2
Badge
Heeft toch weinig te maken met regio?Als die afspraak gemaakt is normaal voor deze klant en geboekt staat voor die datum en dat uur.En toen ik mijn installatie liet doen moest ik bv. al geen maand wachten toen men deze kwam uitvoeren dus veronderstel ik ook niet dat zijn straat plots kan opengebroken zijn.
@Lars, vergelijkbare situaties lees je heel veel op Proximus hun sociale netwerken Facebook en Twitter, dus er zijn er heel veel zou ik zeggen die daar ervaring mee hebben dat de afspraken van de technieker niet nagevolgd worden, heel plezant als je daarvoor een dag congé genomen hebt !
Reputatie 3
Badge +1
Welke regio woon je?
Reputatie 7
Badge +1
Best eens bellen met 080022800 technische dienst om te vragen hoe het zit.

Reageer