Beantwoord

Inruilen punten

  • 26 November 2016
  • 12 reacties
  • 491 Bekeken

Ik probeer al enkele weken via my proximus punten in te leveren , maar als ik de keuze maak voor gratis belminuten , krijg ik steeds de melding dat het om technische problemen niet mogelijk is . Nu loopt er dit weekend zelfs een actie met betrekking tot black friday , dat er 10 % van de gebruikte punten zullen terug gegeven worden , maar nu werkt het nog steeds niet .
icon

Beste antwoord door Marleen 26 November 2016, 12:37

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6
U kan het altijd eens eens proberen via het gratis nummer 1910, optie 2: uw punten inruilen voor gratis belminuten.
U kan het altijd eens eens proberen via het gratis nummer 1910, optie 2: uw punten inruilen voor gratis belminuten.
mss ook nog via dit Forum, een privébericht sturen aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
♦️ ja... ze zeggen wel de aanhouder wint, maar hoelang en dikwijls moet je dan aanhouden 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ik probeer al enkele weken via my proximus punten in te leveren , maar als ik de keuze maak voor gratis belminuten , krijg ik steeds de melding dat het om technische problemen niet mogelijk is . Nu loopt er dit weekend zelfs een actie met betrekking tot black friday , dat er 10 % van de gebruikte punten zullen terug gegeven worden , maar nu werkt het nog steeds niet .
Je kan ook proberen met een andere browser, ik heb dat ook eens voorgehad en als ik probeerde met een andere browser wel toen ik wel die punten omruilen.
Reputatie 7
Badge +6
Dat zal het zijn, Alexander, daar had ik niet meer aan gedacht: met een andere browser, dan lukt het dikwijls wel. Ook eens de cookies wissen en de browser geschiedenis, en/of adblock, Privacy badger enz. uitzetten, kan allemaal helpen.
ik probeerde meerdere malen, ook met andere browser, zonder resultaat, telkens de melding dat het om technische problemen niet mogelijk was toen ik belde naar het gratis nummer 1910 - code 2 om de punten over te dragen lukte het onmiddellijk.
Reputatie 7
Badge +6
Prima! Prettig weekend verder!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo starter van dit topic, best je nummer niet gebruiken als nickname. Nu kan iedereen je gsm-nummer zien en je bellen.:8
ik heb dit ook al meer dan een week voor. Op gelijk welke manier je proximus probeert te contacteren, geen enkele kans om een reactie te krijgen. Ik zag zo 5000 punten verdwijnen zonder iets in de plaats te krijgen... denk stilaan aan andere marktspeler die op een meer faire manier met zijn klanten omgaat...

als een proximusmedewerken dit zou lezen zou er toch gevolg worden aan gegeven tot behoud van klanten ?
dat deed ik al een eeuwigheid geleden @Martin, maar nog steeds geen reactie of code ontvangen
mss ook nog via dit Forum, een privébericht sturen aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)


dat deed ik al een eeuwigheid geleden @Martin, maar nog steeds geen reactie of code ontvangen

Reageer