Beantwoord

Inlogscherm

  • 25 December 2015
  • 28 reacties
  • 1227 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Bij het inloggen op dit forum, vink ik steeds "onthou mijn gegevens" aan. Doch wordt dit niet onthouden en moet ik telkens bij het inloggen alles opnieuw invullen. Ik gebruik Windows 7 en IE 11. Iemand een idee ?
icon

Beste antwoord door yellow 28 December 2015, 23:28

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Kleine rechtzetting, ik ben een zij 😳, maar dat kon je aan mijn naam er niet uit op maken :S
Van mij mogen jullie hierover blijven discussiëren , vind ik wel tof, maar zoals ik al eerder zei vind ik het geen ramp om bij gebruik van dit forum mijn inloggegevens iedere maal in te geven. Wie het hier uiteindelijk bij het rechte eind heeft met zijn uitleg weet ik niet .Ik ben hier zelf een grote leek in en kijk er naar op hoeveel sommige forumleden héél technisch zijn ondergelegd. Hoed af ! Nogmaals dank voor alle reacties !
Wie het bij het rechte einde heeft doet niet veel te zake zoals wij werken, door de logingegevens toch in te voeren, ik heb het nu gewoon eens geprobeerd uit interesse en als je echt wilt weten hoe het werkt met die cookies enz.... kan je door te googelen op verschillende zoektermen (en uiteraard veel tijd in te steken om alles te lezen en uit te vissen,) wel op den duur te weten komen hoe de vork in de steel steekt, toch als je er echt interesse voor hebt en het echt wilt weten en hoe belangrijk het in je eigen ogen is voor u zelf, ik zie dit hier allemaal meer als een hobby, Ieder zijn dada zeker 😉
Reputatie 7
Badge +3
Yellow, sluit dan best deze treat af door "beste antwoord" aan te klikken. Dan zal de treat niet meer onder de "onbeantwoorde vragen" staan.

Reageer