Beantwoord

inloggen op MyProximus lukt niet

• 28 februari 2016
  • 11 reacties
  • 2091 Bekeken

kan niet inloggen op MyProximus ken mijn paswoord maar het lukt mij niet vroeger wel hoe komt dat.
icon

Beste antwoord door Bram 29 februari 2016, 14:41

kan niet inloggen op MyProximus ken mijn paswoord maar het lukt mij niet vroeger wel hoe komt dat.

Dag Joseph,

Misschien toch eens proberen om je wachtwoord te resetten. In de mail die je dan krijgt, vermelden we ook jouw gebruikersnaam, zodat je 100% zeker bent dat je met de juiste gegevens probeert in te loggen.

Groeten,
Bram
Bekijk origineel

11 reacties

- Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd bv Firefox.
- Desactiveer eens addblocker, Privacy badger enz. als je dergelijke tools gebruikt, die kunnen soms voor problemen zorgen.
- Ook cookies verwijderen kan soms een oplossing zijn, wel niet uitzetten..
- Via smartphone: met de MyProximus-app, lukt het daar ook niet.
- Als het dan nog niet lukt kunt u ook contact opnemen met helpdesk op 0800 22 800 (7/7 tot 22u) kunnen ze uw profiel instellingen even nagaan.
Reputatie 7
Badge +6
Heb ik het verkeerd voor of zijn er sinds de 'upgrade' van MyProximus op 21/02 wat meer problemen om in te loggen/punten in te ruilen enz. dan voordien?
Toch bij mij nog geen problemen mee gehad , maar er zijn altijd al problemen mee geweest bij proximus met inloggen op één of andere manier, denk maar bv in de tijd op het oud forum, hoe veel problemen zijn er niet gemeld geweest ook ivm met inloggen, op het toen nog genaamde e-services, al heb ik daar eigenlijk ook geen problemen mee gehad, zoals je weet wordt ik door speciale Prox servers bediend hé :-)))

Al heb ik toch in het begin met de NTE software wat problemen gehad met terugkerende gewiste opnames, gelukkig is dat nu voor mij ook voorbij.
Reputatie 7
Badge +6
Ik moet sindsdien wel meer privacy tools uitschakelen voor het werkt. Niet erg natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +4

Dag Joseph,

Misschien toch eens proberen om je wachtwoord te resetten. In de mail die je dan krijgt, vermelden we ook jouw gebruikersnaam, zodat je 100% zeker bent dat je met de juiste gegevens probeert in te loggen.

Groeten,
Bram
WIL NIET LUKKEN
Reputatie 7
Badge +6
Welke stappen van deze die hierboven beschreven worden heb je ondertussen al geprobeerd om toch te kunnen inloggen?
Ik kan inloggen op MyProximus via Safari op mijn laptop maar op de iphone app wilt het niet lukken met dezelfde aanmeldgegevens.
Ook als ik mijn pack en vaste diensten wil toevoegen aan mijn account en mijn klantennummer gebruik om aan te melden kom ik op een pagina die begint met deze tekst:
Error Page Exception

SRVE0260E: The server cannot use the error page specified for your application to handle the Original Exception printed below.
Badge +3
WIL NIET LUKKEN
Uw capslock kapot ? als je alles in hoofdletters zet ... 😉
Reputatie 1
Beste Joseph,

Kan u ons een in privé bericht uw klantgegevens (klantnummer, login, gsm nummer ) doorgeven via deze link aub? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Wat krijg je juist als foutmelding?

Heb je reeds geprobeerd in een andere browser zoals Chrome of Firefox?

Mvg,

Marlies

Reputatie 1
Beste Mathias,

Heeft u eventueel reeds uw internetgeschiedenis en cookies verwijderd op uw pc of laptop? Dit kan echter voor blokkeringen zorgen bij bepaalde websites.

Mvg,

Marlies

Reageer