Inloggen mislukt - E service. Wie nog?

  • 8 June 2013
  • 3 reacties
  • 520 Bekeken


Hallo allemaal,



Sinds vandaag mag ik met mij gsmnr of eender welk e-mailadres dat ik heb ingegeven voor registratie bij e-service willen inloggen, het lukt mij niet

Ik krijg steeds de melding : Inloggen mislukt



Je zou denken ik heb een verkeerd gsmnr,mailadres of paswoord ingegeven, maar dat is het ook niet want dan krijg ik dat het een verkeerd paswoord/e-mailadres is.



Wie ervaart dit probleem momenteel ook nog?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Er staat wél op dat er vandaag onderhoud is...dus zal dat vandaag zeker niet meer lukken. Mijn login wordt ook niet geaccepteerd. Maar ik heb ook problemen om in te loggen op de TV-Overal app. (zelfde login). Maar soms lukt dat dan toch. Wél kan ik nog altijd niet programmeren op een HD-zender van het standaardaanbod. de optie opnemen ontbreekt, en er staat een bericht op dat die zender tot een boeket behoort.

Reputatie 7
Badge +1


Ik geraak er ook in nu, inderdaad met het popup-scherm dat ze er zondag aan werkten. Ik krijg wel altijd alles in het engels. Als je switcht naar nederlands, krijg je in het volgende menu toch terug engels....maar dat was al een tijdje zo.

Beste sammy1,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Serivces, contactnr, e-mailadres) even doorsturen?

Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer