Inkomende e-mail problemen.

  • 18 January 2011
  • 3 reacties
  • 849 Bekeken

Omdat ik niet goed weet waar e-mail problemen thuishoren zet ik het hier ook nog eens.

Maanden geleden - in de zomer denk ik - waren er voor een aantal Skynet abonnee's grote problemen. Ook voor mij.
Sindsdien is het nooit echt meer goedgekomen.
En mijn probleem werd al terloops vermeld aan andere Skynet-abonnee's waarvan velen hetzelfde ervaren. En wij worden uitgelachen door Telenet-aanhangers. Laat dit nu het laatste zijn dat ik wil.
Het gaat over e-mails die ik ONTVANG.

Er zijn dagen dat de ene e-mail pas na 20 minuten binnenkomt, een andere pas na enkele uren. En/of e-mail A, verzonden ná e-mail B, komt eerst binnen, twee uren later gevolgd door B.
Het is ook niet altijd, de dagen hebben verschil, en naarmate de dag vordert wordt het probleem meestal groter, om na 22u weer langzaam af te bouwen. Tegen 's morgens heb ik dan wel alles binnen, de grootste hoop komt dan toe tussen 01u00 en 05u00.

Nog iemand met dit probleem - ik wil Skynet/Belgacom bewust maken van deze zeer vervelende toestand ?
Of kent iemand de oplossing ?

Geert

3 reacties

Ik heb dit inderdaad ook, heeeeeeel erg vervelend.
En ook ik ken een aantal mensen met een Skynet emailadres die met dat probleem kampen.
Beste Geert.1998

Op dit moment hebben we te weinig info om het probleem op te lossen. We zouden de header van een mail moeten hebben die veel te laat is binnen gekomen.

Uit de header van de email kunnen we heel wat informatie halen, mogelijks zelfs de oorzaak van het probleem terugvinden.
Deze header-informatie uit een email halen is echter verschillend bij elk mail programma. Weet u niet hoe je dit moet doen, laat ons dan weten welk mail programma u gebruikt en dan kunnen we stap voor stap beschrijven hoe je deze info bekomt.

Als u ons deze informatie kan doorsturen (via persoonlijk bericht) dan kunnen wij een onderzoek starten.

MVG,

Eva van Belgacom
Eva, er loopt alvast ook een vraag via de 0800-22700.
Ik gebruik Outlook Express. Ik vermoed dat ik met rechtklikken op een mail, dan "properties" en "details" de header heb ?

Zodra dit probleem zich nogmaals voordoet, stuur ik dit door. Maar naar welk emailadres ? Als u dit emailadres liever niet hier zet, laat mij dan via moaventog@skynet.be weten waar ik deze info kan naartoe sturen ?
Sinds ik gisteren het probleem meldde deed het zich niet meer voor. Ik kan je zo je wilt nog minstens drie andere mailadressen geven van mensen die hetzelfde hebben. En het doet zich gelijktijdig voor, 't is dus niet de ene dag bij mij, de andere dag bij hen. Het is alsof er ergens een file ontstaat.

mvg, Geert

Reageer