Infrarood extender decoder V4

  • 30 November 2014
  • 9 reacties
  • 489 Bekeken

/files/089aa1bb05/decoder-v4-zoom-xl.jpg 900x360

9 reacties

Surf naar ►http://bgctv.skynetblogs.be/#afstandsbedieninginfraroodverlenger" rel="nofollow


Simpele methode die ik altijd toepas (niet alleen voor decoders) is met een hard karton, of iets dergelijks waar zeker geen infra rood door kan, dat je voor de display front van de decoder (of ander toestel ) houdt en eens van links en dan nog eens van rechts opschuiven tot de decoder niet meer reageert op commando's van de afstandsbediening en daar tussen in zit dan het infra rood oog.
IR-oog-v4.jpg


<--------------------------------------------------------------------16 cm----------------------->
Bedankt voor de reactie! Fijn dat zulke forums bestaan.


Alles werkt nu!
Als je een V5 decoder hebt, heb je dit natuurlijk allemaal niet meer nodig, aangezien je de decoder onzichtbaar moogt opstellen, want de V5 afstandsbediening heeft via zijn RF optie geen rechtstreeks zicht nodig met de decoder.


Zolang je de decoder maar niet in een volledig afgesloten metalen kast steekt natuurlijk knipoog
Wie zet nu zijn decoder in zijn kast?Sla je dan die achterwand er uit of wat?Want normaal hebben die toestellen verluchting nodig als zij enige uren opstaan.En als daar dan nog eens een warme tv op staat.En die zender kan je dan toch ook niet meer aflezen en nr.Ik vind dat je dan precies terug aan het werken bent in de tijd van de zwart-wit televisie toen er geen digitale televisie bestond.
Daarom moet die niet in een kast staan, maar ergens meer uit het zicht, bv achter de TV enz...


Trouwens de V5 decoder-mini heeft geen display met tekst.
Ik ben wel met je mee Elsa,maar ik had het maar tegen Hermine.Want daar was toch sprake over een gesloten kast.
Is een gesloten kast voorzien van verluchting a/d onderzijde (tv-wand met gashaard en kasten). Allemaal mogelijk in deze tijd hoor!
Wieder kun niemee mee met uzen tiet hé Ken, tis tiet dat tut is knipoog

Reageer