Ik zou graag

  • 29 May 2016
  • 5 reacties
  • 342 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik zou graag met Proximus willen samen werken om met Frtiz modem definitief als voor een officiële modem van proximus wordt. Dat we die Sagem BBOX3 en BBOX2 voor altijd kunnen verbannen.

Groeten.

5 reacties

Niemand, ook ⌘ niet, belet je natuurlijk om een whitelisted F!B te gebruiken 😉
Reputatie 2
Badge
De reden is ook dat deze Fritz 7490 ook 802.11 ac 5GHz en dat heeft BBOX niet. Kijk ook naar afbeelding, iedereen zal verstelt staan welke snelheden heeft.
De reden is ook dat deze Fritz 7490 ook 802.11 ac 5GHz en dat heeft BBOX niet. Kijk ook naar afbeelding, iedereen zal verstelt staan welke snelheden heeft.
De bbox3 heeft dat ook hoor zowel die van Sagemcom als die van Technicolor je hebt er waarschijnlijk dan nog één van de eerste oude versies
Je lijnsnelheid is blijkbaar 70 ik zit al op 100 zelfs met een bbox3 😉
Reputatie 2
Badge
Tja misschien heeft dat iets te maken met de afstand, ik zit vierhonderd meter vandaan.
Zone 1 heeft een vectoring basis profiel 70 en dan moet de DLM hier zijn evaluatie doen gedurende enkele dagen en zal je pas na een goede week of zelf pas na twee weken de verhoging eventueel kunnen krijgen als hij geoordeeld heeft dat alles stabiel blijft , het kan ook langer duren dan 14 dagen.
NB: Maar dat heeft natuurlijk nu niks met die 802.11 ac te maken waarover je het had.

Reageer