Ik wil mijn punten inruilen bij de Premium-club maar het lukt niet

  • 27 February 2016
  • 9 reacties
  • 398 Bekeken

Beste,
Ik zou graag punten inruilen bij de Premium-club, maar het lukt niet, als ik mijn email adres ingeen, krijg ik steeds de melding: wegens een technisch probleem werden uw contactgegevens niet opgeslagen, probeer het later eens, ik probeer dit reeds een ganse week omdat er op het einde van de maand punten vervallen.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er kunnen een paar oorzaken zijn.
Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? bv. Mozilla Firefox.
Desactiveer eens addblocker, Privacy badger etc. als u die hebt. Dat helpt bij mij.
Ook cookies verwijderen kan ervoor zorgen dat de site beter werkt.
Als u een smartphone hebt, kan u proberen via de MyProximus app.
Indien het dan nog niet lukt kunt u ook contact opnemen met het gratis nummer 1910 voor de Premium club met uw klantennummer, maar het is nu wel WE.
Ook de klantendienst op 0800 22 800 kan u eventueel helpen.
MVG
Oké, bedankt zal het eens proberen, ik gebruik meestal google chome
normaal lukt dat met zowel Chrome, Firefox en IE11.
Reputatie 7
Badge +6
Vandaar dat ik ook zeg dat er allerlei oorzaken kunnen zijn.
Ik bv moet nu ineens Addblocker en Privacy Badger uitschakelen op MyProximus, bij anderen lukte het via een andere browser.
Hopelijk is er iets dat helpt voor de punten vervallen.
Daarom dat ik ook zeg normaal, maar bij jayemdae is het dus niet normaal aangezien het niet werkt met chrome 😉 en moet TS zeker uw andere voorgestelde methodes eens uitproberen op hoop van zegen en verdien je zeker de vermelding "beste antwoord" 😉
Reputatie 7
Badge +6
Ik hoop dat TS komt zeggen dat het gelukt is: dat is het enige goede en dus ' beste antwoord '.
:8
Inderdaad, als er weer geen ander kapers op de kust zijn om deze titel te bemachtigen ;)
maar nu ga ik maar stoppen want ik ben nu wel heel erg off topic aan het gaan.
Reputatie 7
Badge +3
Ik had gisteren ook problemen om mijn punten in te ruilen via Chrome en Edge. Vandaag gaat het gelijk niks.
Reputatie 1
Beste jayemdae,

Heeft u eventueel reeds uw internetgeschiedenis en cookies verwijderd op uw pc of laptop? Kan u eventueel proberen in een andere browser zoals Chrome of Firefox?

Indien het nog niet lukt, kan u dit ons via deze weg laten weten en kunnen wij de bestelling voor u in orde maken.

Mvg,

Marlies

Reageer